Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z nude_semiclip


Najlepsza odpowiedź Rivit, 16.01.2020 14:11

podmień sobie SetModel na to:

public SetModel(iEntity, const Model[])
{
	if(!pev_valid(iEntity)){
		return FMRES_IGNORED;
	}

	if(!g_nade_semiclip)
		return FMRES_IGNORED
		
	if(!is_grenade(iEntity))
		return FMRES_IGNORED
		
	static id; id = pev(iEntity, pev_owner)
	if(!pev(iEntity,pev_iuser2) && is_user_connected(id))  
	{
		set_pev(iEntity,pev_iuser2,id) //remeber the real nade owner
		set_pev(iEntity,pev_iuser1,fm_get_user_team(id)) // remeber the nade owner team
	}
		
	return FMRES_IGNORED
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ori

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:181
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 15.01.2020 20:26

Pomoże ktoś? :P 

 

L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")

L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX]    [0] 156183.attach::SetModel (line 69)
L 01/15/2020 - 20:18:32: [FAKEMETA] Invalid entity 0
L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nade_semiclip.amxx", version "2.4")

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 One ShooT

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:214
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 15.01.2020 20:50

 

Pomoże ktoś? :P

 

L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")

L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX]    [0] 156183.attach::SetModel (line 69)
L 01/15/2020 - 20:18:32: [FAKEMETA] Invalid entity 0
L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nade_semiclip.amxx", version "2.4")

 

A cvary masz dodane?

// Ogólne
// ------
semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma]
semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona]
semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca]
semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0
semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy]
semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz]
semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
    
// Ustawienia Rendera
// -----
semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255]
semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095]
semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200]
semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
   

// Kolor poświaty
// -----
semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty
semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255]
semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255]
semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255]
semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255]
semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]

Załączony plik  Semiclip v3.1.0.rar   37,39 KB  27 Ilość pobrań


Użytkownik One ShooT edytował ten post 15.01.2020 20:52

  • +
  • -
  • 0

#3 ori

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:181
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 15.01.2020 21:29

 

 

Pomoże ktoś? :P

 

L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")

L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX]    [0] 156183.attach::SetModel (line 69)
L 01/15/2020 - 20:18:32: [FAKEMETA] Invalid entity 0
L 01/15/2020 - 20:18:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nade_semiclip.amxx", version "2.4")

 

A cvary masz dodane?

// Ogólne
// ------
semiclip 1 // Czy Semiclip ma być włączony [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
semiclip_blockteam 0 // Kto ma posiadać Semiclip [0 - Każdy | 1 - Terro nie mają | 2 - CT nie mają | 3 - Nikt nie ma]
semiclip_enemies 0 // Przeźroczystość wrogów [0 - Wyłączona / 1 - Włączona]
semiclip_unstuck 1 // Odblokowanie, w przypadku zaklinowania sie w kimś/czymś [0 - Wyłączone / 1 - Zależnie od Teamu / 2 - Spawny CSDM / 3 - Gdzieś w pobliżu aktualnego miejsca]
semiclip_unstuckdelay 0.1 // Opóźnienie z odblokowaniem gracza [ 0 - Od Razu] Zalecane Wartości Między 0.1 a 3.0
semiclip_button 0 // Przycisk Przyśpieszający Semiclip ) [0 - Wyłączony / 1 - Teroo / 2 -CT / 3 - Wszyscy]
semiclip_knife_trace 0 // Ataki nożem dosiegają gracza nabliżej stojącego jeśli stoimy w Kimś [0 - Wyłącz / 1 - Włącz]
semiclip_duration 0 // Czy plugin ma działać tylko na początku rundy [0 - Wyłączony / 1 - Włączony]
    
// Ustawienia Rendera
// -----
semiclip_render 1 // Czy niestandardowe opcje renderowania mają być włączone [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_rendermode 2 // Tryb Rendera ) [0 - 5] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderamt 129 // Jaki mocny ma być Render [0 - 255]
semiclip_renderfx 0 // Jak mocny ma być Render Fx [0 - 20] [0 - Wyłączony]
semiclip_renderradius 250 // Jaki mocny ma mieć zasięg rendera [?? - 4095]
semiclip_renderfade 0 // Czy ma być włączona poświata dodatkowa [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
semiclip_renderfademin 25 // Minimalna wartość Render Fade [0 - 200]
semiclip_renderfadespec 1 // Czy Render Face ma być włączone dla obserwatorów [0 - Wyłączone / 1 - Włączone]
   

// Kolor poświaty
// -----
semiclip_color_admin_flag "b" // Flaga wymagana do poświaty
semiclip_color_admin_R 0 // Kolor admina (czerwony) [0-255]
semiclip_color_admin_G 0 // Kolor admina (zielony) [0-255]
semiclip_color_admin_B 0 // Kolor admina (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ter_R 0 // Kolor Terro (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ter_G 0 // Kolor Terro (zielony) [0-255]
semiclip_color_ter_B 0 // Kolor Terro (niebieski) [0-255]
semiclip_color_ct_R 0 // Kolor CT (czerwony) [0-255]
semiclip_color_ct_G 0 // Kolor CT (zielony) [0-255]
semiclip_color_ct_B 0 // Kolor CT (niebieski) [0-255]

attachicon.gifSemiclip v3.1.0.rar

 

Nie nie to jest całkiem inny plugin masz link do niego https://forums.allie...ad.php?t=282427


  • +
  • -
  • 0

#4 One ShooT

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:214
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 15.01.2020 22:33

Teraz powinno być wszystko dobrze 

 

Załączony plik  Nowy folder.7z   5,82 KB  16 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 0

#5 ori

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:181
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 15.01.2020 22:53

Takie co teraz wyskakuje 

 

L 01/15/2020 - 22:49:05: [AMXX]    [0] nade_semiclip.sma::SetModel (line 69)

L 01/15/2020 - 22:49:06: [FAKEMETA] Invalid entity 0
L 01/15/2020 - 22:49:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "nade_semiclip.amxx", version "1.8.2")
L 01/15/2020 - 22:49:06: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")

 


  • +
  • -
  • 0

#6 One ShooT

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:214
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 15.01.2020 23:39

Wgraj ten i dopisz do cvars to jest to samo :P tylko masz cvars i sobie możesz ustawić wszystko ..

Bez problemów masz ten plugin szybko wgrany i śmiga :) sam używam na serwie

Załączony plik  amxmodx.7z   24,65 KB  13 Ilość pobrań


Użytkownik One ShooT edytował ten post 15.01.2020 23:40

  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.01.2020 09:39

Co do błędu jako takiego, to nie powinien wpłynąć na działanie pluginu. Poprawie Ci go jak wrócę do domu
  • +
  • -
  • 0

#8 ori

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:181
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.01.2020 10:15

Co do błędu jako takiego, to nie powinien wpłynąć na działanie pluginu. Poprawie Ci go jak wrócę do domu

No plugin działa poprawnie tylko errory sypie. Żeby sypał ze 2 errory na godz to tam jeszcze bym olał ale on co sek mi error daje co zapycha logi :D 


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.01.2020 14:11   Najlepsza odpowiedź

podmień sobie SetModel na to:

public SetModel(iEntity, const Model[])
{
	if(!pev_valid(iEntity)){
		return FMRES_IGNORED;
	}

	if(!g_nade_semiclip)
		return FMRES_IGNORED
		
	if(!is_grenade(iEntity))
		return FMRES_IGNORED
		
	static id; id = pev(iEntity, pev_owner)
	if(!pev(iEntity,pev_iuser2) && is_user_connected(id))  
	{
		set_pev(iEntity,pev_iuser2,id) //remeber the real nade owner
		set_pev(iEntity,pev_iuser1,fm_get_user_team(id)) // remeber the nade owner team
	}
		
	return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1

#10 ori

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:181
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.01.2020 18:31

Pomogło, jak na razie bez erroru :) 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych