Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd po przerobieniu auto reload


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ASu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 15.12.2019 19:04

 

L 12/14/2019 - 15:26:11: Start of error session.

L 12/14/2019 - 15:26:11: Info (map "de_dust2_xmas") (file "addons/amxmodx/logs/error_20191214.log")
L 12/14/2019 - 15:26:11: [FAKEMETA] Invalid entity 0
L 12/14/2019 - 15:26:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "auto_reload.amxx", version "1.0.1")
L 12/14/2019 - 15:26:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")
L 12/14/2019 - 15:26:11: [AMXX]    [0] auto_reload.sma::get_user_weaponent (line 195)
L 12/14/2019 - 15:26:11: [AMXX]    [1] auto_reload.sma::event_player_spawn (line 160)
L 12/14/2019 - 15:26:11: [AMXX]    [2] auto_reload.sma::eResetHUD (line 142)

 

Dodałem że dodaje tez full magazynek i zaczęło wywalać błąd w oryginalnym kodzie pomoże ktoś?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych