Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Walka każdy na każdego


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 02.11.2019 18:50

W jaki sposób umożliwić wszystkim zabijanie się tak, żeby nie było resetu rundy do czasu, kiedy zostanie 1 osoba ?

Myślałem nad przeniesieniem wszystkich do obserwatorów lub dodaniem dwóch botów do obu teamów które cały czas by żyły, ale czy nie ma lepszego sposobu ? Tak żeby nie ryzykować zresetowaniem się mapy w trakcie gry ani nie blokować dwóch slotów ? Taka walka każdy na każdego miałaby trwać tylko przez jedną rundę.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.11.2019 19:06

https://github.com/s...st/game.cfg#L46


Użytkownik Wicked. edytował ten post 02.11.2019 19:07

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 wariat aka pro

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:235
  • GG:
  • Imię:mat
Offline

Napisano 03.11.2019 06:48

aby na klasycznym serwerze zrobić 1 rundę Każdy na każdego , nie wiem jak ty to widzisz ale musiałbyś przecież zmienić respy i dać graczom możliwość wyboru broni , 

 

A żeby zrobić każdy na każdego to nie wiem czy mp_freeforall 1 ci wystarczy :o 



#4 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 09.11.2019 12:32

Czy nie da się zablokować końca rundy po zabiciu całego teamu bez regamedll, w oddzielnym pluginie amxx ? Plugin musi mieć kontrole nad rundą a zmiana wartości cvaru w pluginie nie jest najlepszym rozwiązaniem jeśli można ten cvar zmienić ręcznie w konsoli.


  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.11.2019 14:12

Z pewnością się da, ale pytanie czy możliwe jest to bez użycia któregoś z pół-środków podanych w pierwszym poście, bo to się powoli zaczyna mijać z celem.

Dlaczego nie chcesz użyć regamedll? Ja tego używałem w gungame i na deathmatchu i nigdy nie było problemu. Zwyczajnie wykonywałem cvary w plugin_init i 3.0 sekundy później dla pewności i wszystko działało dobrze.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 09.11.2019 15:59

Jeśli użyje regamedll będę musiał zainstalować rehlds, którego niekoniecznie chciałbym używać.

Do tego nie chce żeby była sytuacja w której ktoś przez przypadek zmieni wartość tego cvara w trakcie rundy.


  • +
  • -
  • 0

#7 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 09.11.2019 17:18

To nie dawaj flagi "g" ADMIN_CVAR.


  • +
  • -
  • 0

#8 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.11.2019 18:58

Możesz zablokować użycie komendy, w której będzie nazwa cvara. W dzisiejszych czasach 1.6 nie ma powodu, dla którego nie powinieneś korzystać z rehldsa.

Alternatywa może być: przeniesienie na respa zamiast wykonywać event śmierci ostatniego gracza
Natychmiastowe odrodzenie gracza, jeśli ostatni żywy spróbuje opuścić serwer

Ale wciąż można skończyć rundę na wiele sposobów.

Użytkownik Wicked. edytował ten post 09.11.2019 19:02

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych