Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Rzut entem, efekt franatu
#1
Napisano 18.09.2019 10:14
Pozdrawiam
#2
Napisano 18.09.2019 10:22
public spawn_crowbar(const id)
{
new iEntity;
new Float:where[3];
iEntity = create_entity("info_target");
set_pev(iEntity, pev_classname, g_szClassNameCrowbar);
set_pev(iEntity, pev_solid, SOLID_TRIGGER);
set_pev(iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
entity_set_model(iEntity, CrowbarModels[2]);
pev(id, pev_origin, where);
where[2] += 50.0;
where[0] += random_float(-20.0, 20.0);
where[1] += random_float(-20.0, 20.0);
entity_set_origin(iEntity, where);
where[0] = 0.0;
where[2] = 0.0;
where[1] = random_float(0.0, 180.0);
entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_angles, where);
velocity_by_aim(id, 200, where);
entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_velocity, where);
}
register_touch(g_szClassNameCrowbar, "worldspawn", "CrowbarTouch");
public CrowbarTouch(const id, const world)
{
new Float:velocity[3];
new Float:volume;
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[0] = (velocity[0] * 0.45);
velocity[1] = (velocity[1] * 0.45);
velocity[2] = (velocity[2] * 0.45);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
volume = get_speed(id) * 0.005;
if (volume > 1.0) volume = 1.0;
if (volume > 0.1) emit_sound(id, CHAN_AUTO, "debris/metal2.wav", volume, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
Może Ci sie przyda
Użytkownik TibacK edytował ten post 18.09.2019 10:24
#3
Napisano 18.09.2019 11:16
#4
Napisano 19.09.2019 03:51
Chodzi o to ? https://www.youtube....h?v=RzXca9lTRBA
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#5
Napisano 19.09.2019 14:58
Chodzi o to ?
Chodzi mi na przykładzie.
Aby rakieta w cod mod nie leciała prosto tylko taką parabole żeby miała jak granat.
Tam gdzie celuje celownikiem to tam leci zachowując efekt rzuconego granatu.
#6
Napisano 19.09.2019 15:45
To może coś takiego?
https://forums.allie...ead.php?t=98032
pev_friction i pev_gravity chyba trzeba ustawić.
A sprawdzałeś nadawanie entowi MOVETYPE_TOSS?
#7
Napisano 19.09.2019 20:29
Ja używam takiego kodu, dzięki któremu ent leci jak granat:
public granat(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
new Float:origin[3],Float:velocity[3],Float:angles[3];
engfunc(EngFunc_GetAttachment, id, 0, origin,angles)
pev(id,pev_angles,angles)
new ent = create_entity("info_target")
set_pev(ent, pev_classname, "granat")
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent, pev_mins, { -0.1, -0.1, -0.1 })
set_pev(ent, pev_maxs, { 0.1, 0.1, 0.1 })
entity_set_model(ent, "models/grenade.mdl")
set_pev(ent, pev_origin, origin)
set_pev(ent, pev_angles, angles)
set_pev(ent, pev_owner, id)
velocity_by_aim(id, 1000, velocity)
set_pev(ent, pev_velocity, velocity)
/* (tutaj ten pasek za lecącym entem xd)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // Temporary entity ID
write_short(ent) // Entity
write_short(sTrail) // Sprite index
write_byte(10) // Life
write_byte(2) // Line width
write_byte(255) // Red
write_byte(255) // Green
write_byte(255) // Blue
write_byte(255) // Alpha
message_end();
*/
return PLUGIN_CONTINUE;
}
A i jeszcze w sumie zapomniałem dodać, że on po zetknięciu z ziemią nie poturla się po niej, zgaduję, że chcesz to wykorzystać do rzutu pokeballem do pokemoda więc w sumie to może być wystarczające.
TibacK (wczoraj, 11:32):
Hmm, musisz jeszcze zobaczyć czy trzeba ustawić pev_owner, pamiętam, że miałem problem z tym, bo byt jakby zawieszał się na mojej głowie (nie pamiętam dokładnie)
Zawieszał się zapewne na głowie przez to:
register_touch(g_szClassNameCrowbar, "worldspawn", "CrowbarTouch");
Lepszym rozwiązaniem byłoby:
register_touch(g_szClassNameCrowbar, "*", "CrowbarTouch");
A dobra, przeczytałem na początku, że na czyjejś głowie a to na twojej ![]()
Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 19.09.2019 20:42
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













