Czesc siemanko mam do was od wielu dni zastanawiające mnie pytanie. Jeżeli bym chciał konkretnemu graczą przypisać dowolną zmienną coś w stylu user_countmember[id] <-- zmienna która przechowuje gracza i pozniej ma pokazywać ilość wszystkich graczy której przypisana została ta zmienna (tymczasowo na runde), przykład:
public WybierzGracza(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
return PLUGIN_HANDLED;
static menu, tytul[512];
formatex(tytul, charsmax(tytul), "Menu");
menu = menu_create(tytul,"WybierzGracza_Handler");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public WybierzGracza_Handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);
>> TUTAJ BYM CHCIAŁ ŻEBY PODLICZAŁO GO DO zmiennej user_countmember
console_cmd(id, "messagemode ile");
return PLUGIN_HANDLED;
}
<< TUTAJ BYM CHCIAŁ ŻEBY PODLICZAŁO GO DO zmiennej user_countmember, a następnie coś takiego
ColorChat(id, "%i graczy", user_countmember[id])


Dodatki SourceMod













