Hejo, zna ktoś jakiś dobry sposób na pobranie id paki, która jest podłożona?
iEnt = fm_find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl");
Taka metoda odpada, bo zależy od modelu.
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź wonsz żeczny, 17.08.2019 09:27
W sumie to ten owner jest zbędny, można spróbować tak:
while( iEnt = find_ent_by_class( -1, "grenade" ) ) { pev(iEnt, pev_dmgtime, dmgtime); if( !dmgtime ) continue; }
Zwykły granat nie powinien mieć żadnej wartości dmgtime, z tego co kojarzę jest to tylko dla C4.
Przejdź do postuNapisano 16.08.2019 21:03
Hejo, zna ktoś jakiś dobry sposób na pobranie id paki, która jest podłożona?
iEnt = fm_find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl");
Taka metoda odpada, bo zależy od modelu.
Pozdrawiam
Napisano 16.08.2019 21:28
Classname?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 16.08.2019 21:57
// note that for CS planted C4 has a "grenade" classname as well stock fm_get_grenade_id(id, model[], len, grenadeid = 0) { new ent = fm_find_ent_by_owner(grenadeid, "grenade", id); if (ent && len > 0) pev(ent, pev_model, model, len); return ent; }
Napisano 16.08.2019 23:58
Nie mogę już edytować.
Dodam tylko dla jasności.
new ent = fm_find_ent_by_owner(-1, "grenade", id);
Id gracza pobierasz z eventu podłożenia paki
Napisano 17.08.2019 07:24
Napisano 17.08.2019 09:27 Najlepsza odpowiedź
W sumie to ten owner jest zbędny, można spróbować tak:
while( iEnt = find_ent_by_class( -1, "grenade" ) ) { pev(iEnt, pev_dmgtime, dmgtime); if( !dmgtime ) continue; }
Zwykły granat nie powinien mieć żadnej wartości dmgtime, z tego co kojarzę jest to tylko dla C4.
Napisano 17.08.2019 10:56
Hmm, z tego co potestowałem to paka ma dmgtime = 0.0 cały czas, a granat jak rzucisz to ma inny.
na razie dzięki, użyje tego, ale jakby kto miał pomysl lepszy to mowcie
Napisano 17.08.2019 12:38
Granat ma dmgtime == 0 kiedy został rzucony
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 17.08.2019 20:00
Nie, wiem, ale coś po testach stwierdziłem, że w kulki może lecieć ta metoda.
Użyłem pdata
new const m_bIsC4 = 385;
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych