Cześć, mam następujący problem, a mianowicie, chcę, żeby odpowiedniemu graczowi dawało tyle dolarów, ile się wpisze. Jednak nie wiem jak zdobyć nick gracza, którego wybraliśmy z menu.
Kod to:
public Daj(id)
{
new szText[555 char]
formatex(szText, charsmax(szText), "\rBaseBuilder\y | \w Daj \rDolary^nDolarow masz:\w %d$", cs_get_user_money(id))
new menu = menu_create(szText, "handler2");
new key[8], players[32], plnum,formats[64];
get_players(players, plnum, "ch");
for(new i=0; i<=plnum;++i)
{
if(is_user_alive(players[i]))
{
get_user_name(players[i], name, charsmax(name));
formatex(formats, charsmax(name), "%s", name);
formatex(key, charsmax(key), "%d", players[i]);
menu_additem(menu, formats, key);
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public handler2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
//nie wiem jak zdobyc wybranego gracza z menu
GetTrescDolary(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public GetTrescDolary(id)
{
console_cmd(id, "messagemode Dolary")
}
public GetDolaryAdm(id)
{
new szTextAdm[192]
read_argv(1, szTextAdm, 191)
new VALUE = str_to_num(szTextAdm)
new idn = get_user_index(name)
new iuserid = get_user_userid(idn)
new Namee[32];
get_user_name(id, Namee, 31)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - VALUE)
cs_set_user_money(iuserid, cs_get_user_money(iuserid) + VALUE)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Proszę o pomoc, z góry dzięki.


Dodatki SourceMod













