Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Limit FPS


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 30.07.2019 19:13

Witam, da się zrobić limit FPS np. 200?

Przeglądałem parę pluginów i nie znalazłem nic ciekawego.

Może wie ktoś jak sprawdzić ile fps ma gracz?


  • +
  • -
  • 0

#2 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 30.07.2019 19:20

query_client_cvar

możesz sprawdzić wartość komendy fps_max,


  • +
  • -
  • 0

#3 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 30.07.2019 19:30

query_client_cvar

możesz sprawdzić wartość komendy fps_max,

 

No nie bardzo.


  • +
  • -
  • 0

#4 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 30.07.2019 19:38

Czemu nie bardzo? doskonale to się u mnie sprawdza :>


  • +
  • -
  • 0

#5 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 30.07.2019 19:41

Z tego co czytałem to działa to tylko na graczy mających protokół 48.

I testowałem to, u wszystkich z protokołem 47 pokazywało wartość 0 a my z protokołem 48 mieliśmy jakieś śmieszne wartości, ja miałem 50, kolega 49 a inny kolega 51.


  • +
  • -
  • 0

#6 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 31.07.2019 14:07

A jak to sprawdzałeś czy działa? fps_max nie pokaże Ci ile fps ma dany gracz, bo to jest komenda ustanawiająca limit fps. Czyli możesz sprawdzać czy fps_max >200 i jeśli ma więcej to wymuszasz, jak po np. 5s nadal ma złą wartość komendy to coś tam. Ja nie mam problemu ani z ns ani steam. Innego dokładnego sposobu nie ma/nie słyszałem. Można sprawdzać fps w prethinku, ale wtedy jak ktoś będzie miał problemy z pingiem to od razu przekłamie z wykryciem ilości fps i wykryje o dużo za dużo niż realnie gracz ma

 

 

//

znalazłem jeszcze coś takiego:

https://forums.allie...417&postcount=5

ale ile to jest warte nie wiem


Użytkownik Żuk edytował ten post 31.07.2019 14:20

  • +
  • -
  • 0

#7 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 31.07.2019 15:10

A w jaki sposób "wymuszasz"?

I tak, wiem o tym, że tym się sprawdza fps_max


  • +
  • -
  • 0

#8 Komiks007

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 31.07.2019 15:31

A w jaki sposób "wymuszasz"?

I tak, wiem o tym, że tym się sprawdza fps_max

Może raczej kikuje, jak jest nieodpowiednia wartość, lub coś w tym stylu?

Próbowałem tej metody sprawdzania fpsów, ale coś nie chce działać z set_task.


  • +
  • -
  • 0

#9 Żuk

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:291
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 31.07.2019 16:25

stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) {
    
    #pragma unused szText

    if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) {

        new szMessage[ 256 ];

        format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 );

        message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id )
        write_byte( strlen( szMessage ) + 2 )
        write_byte( 10 )
        write_string( szMessage )
        message_end()
    }
}

używam tego i co sekunde  sprawdzam czy wartość się zmieniła, jeśli przez 5s nie to slay i informacja dla gracza, aby zmienił fps_max sam.


Użytkownik Żuk edytował ten post 31.07.2019 16:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych