Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin Gangi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dope

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Mikołaj
Offline

Napisano 26.07.2019 23:57

Może ktoś mi pomóc i edytować ten plugin , problem jest następujący, zapis kupionych umiejętności po zmianie mapy (nie zawsze) się zapisuje.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.07.2019 22:58

Pytanie czy robienie tej funkcji:


public plugin_end()
{
	SaveGangs();
	sqlv_close( g_hVault );
}

public SaveGangs()
{
	new szConfigsDir[ 64 ];
	get_configsdir( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ) );
	
	add( szConfigsDir, charsmax( szConfigsDir ), "/jb_gangs.ini" );
	
	if( file_exists( szConfigsDir ) )
		delete_file( szConfigsDir );
		
	new iFile = fopen( szConfigsDir, "wt" );
		
	new aData[ GangInfo ];
	
	new szBuffer[ 256 ];

	for( new i = 0; i < ArraySize( g_aGangs ); i++ )
	{
		ArrayGetArray( g_aGangs, i, aData );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "[%s]^n", aData[ GangName ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "HP=%i^n", aData[ GangHP ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stealing=%i^n", aData[ GangStealing ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Gravity=%i^n", aData[ GangGravity ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Stamina=%i^n", aData[ GangStamina ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "WeaponDrop=%i^n", aData[ GangWeaponDrop ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Damage=%i^n", aData[ GangDamage ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
		
		formatex( szBuffer, charsmax( szBuffer ), "Kills=%i^n^n", aData[ GangKills ] );
		fputs( iFile, szBuffer );
	}
	
	fclose( iFile );
}

nie jest zbyt ciężkie jak na plugin_end... Niech ktoś obali albo potwierdzi tą teorie :D

Jeśli wyjdzie, że tak jest to trzeba by zrobić taska na np 5s przed koncem mapy, albo w momencie zakonczenia - ta tabela wynikow co sie wyswietla (EVENT INTERMISSION)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych