public zaladuj_skills(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%d-skills",user_gang[id])
if(nvault_get(jb_skills,vaultkey,vaultdata,127)) {
new parsowanie[3][16];
parse(vaultdata, parsowanie[0], 15, parsowanie[1], 15, parsowanie[2], 15)
ArraySetCell(gangMoneyBonus, user_gang[id], str_to_num(parsowanie[0]))
ArraySetCell(gangWeaponDrop, user_gang[id], str_to_num(parsowanie[1]))
ArraySetCell(gangMoney, user_gang[id], str_to_num(parsowanie[2]))
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public zapisz_skills(id) {
if(ArrayGetCell(gangMoneyBonus, user_gang[id]) == 0 && ArrayGetCell(gangMoney, user_gang[id]) == 0 && ArrayGetCell(gangWeaponDrop, user_gang[id]) == 0) return PLUGIN_HANDLED;
new money = ArrayGetCell(gangMoney, user_gang[id])
new drop = ArrayGetCell(gangWeaponDrop, user_gang[id])
new moneybon = ArrayGetCell(gangMoneyBonus, user_gang[id])
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%d-skills",user_gang[id])
formatex(vaultdata,127,"%d %d %d", moneybon, drop, money)
nvault_set(jb_skills,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public SkillsMenu_Handler( id, iKey )
{
new szInt[10], szPrefix[64];
num_to_str(user_gang[id], szInt, 9);
TrieGetString(gnGangName, szInt, szPrefix, 11);
new money = ArrayGetCell(gangMoney, user_gang[id])
new drop = ArrayGetCell(gangWeaponDrop, user_gang[id])
new moneybon = ArrayGetCell(gangMoneyBonus, user_gang[id])
switch( ( iKey + 1 ) % 10 )
{
case 0:
{
MenuGang(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 1:
{
if(user_flags[id] == ADMINS || user_flags[id] == ASSIST){
if(moneybon == 5 && (user_flags[id] == ADMINS) && (!(get_user_svip(id) || get_user_hero(id))))
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Twoj gang posiada maksymalny poziom tej umiejetnosci. Mozesz go zwiekszyc kupujac SVIP lub HERO.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(moneybon == 5 && (user_flags[id] == ASSIST))
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Twoj gang posiada maksymalny poziom tej umiejetnosci. Moze go jedynie zwiekszyc lider z HERO lub SVIP.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(moneybon >= 6)
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Twoj gang posiada maksymalny poziom tej umiejetnosci.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iRemaining = money - 1100;
if( iRemaining < 0 )
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1W banku gangu jest za malo szlugow.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
ArraySetCell(gangMoneyBonus, user_gang[id], moneybon + 1);
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Ulepszyles swoj gang.");
ArraySetCell(gangMoney, user_gang[id], iRemaining);
log_to_file(SZM_LOG, "[ODDZIELACZ]-----------------------------------------------------------------------------------");
log_to_file(SZM_LOG, "[UMIEJETNOSCI] %s | IP %s | Ulepszyl bonus szlugow w gangu %s | ID: %d ", nazwa_gracza[id], ip(id), szPrefix, user_gang[id]);
log_to_file(SZM_LOG, "[UMIEJETNOSCI - WYNIK] Gang %s | ID: %d Posiada bonus szlugow lvl %i/5(6)", szPrefix, user_gang[id], moneybon);
log_to_file(SZM_LOG, "[GANG - SALDO] Gang %s | ID: %d Posiada ( %d ) szlugow w banku", szPrefix, user_gang[id], money);
}
else ShowSkillsMenu( id )
}
case 2:
{
if(user_flags[id] == ADMINS || user_flags[id] == ASSIST){
if(drop == 5 && (user_flags[id] == ADMINS) && (!(get_user_svip(id) || get_user_hero(id))))
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Twoj gang posiada maksymalny poziom tej umiejetnosci. Mozesz go zwiekszyc kupujac SVIP lub HERO.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(drop == 5 && (user_flags[id] == ASSIST))
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Twoj gang posiada maksymalny poziom tej umiejetnosci. Moze go jedynie zwiekszyc lider z HERO lub SVIP.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(drop >= 6)
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Twoj gang posiada maksymalny poziom tej umiejetnosci.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iRemaining = money - 1800;
if( iRemaining < 0 )
{
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1W banku gangu jest za malo szlugow.");
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
ArraySetCell(gangWeaponDrop, user_gang[id], drop + 1);
ColorChat( id, 0, "^3[^4JailBreak - Gang^3] ^1Ulepszyles swoj gang.");
ArraySetCell(gangMoney, user_gang[id], iRemaining);
log_to_file(SZM_LOG, "[ODDZIELACZ]-----------------------------------------------------------------------------------");
log_to_file(SZM_LOG, "[UMIEJETNOSCI] %s | IP %s | Ulepszyl bonus obezwladnienie w gangu %s | ID: %d ", nazwa_gracza[id], ip(id), szPrefix, user_gang[id]);
log_to_file(SZM_LOG, "[UMIEJETNOSCI - WYNIK] Gang %s | ID: %d Posiada obezwladnienie lvl %i/5(6)", szPrefix, user_gang[id], drop);
log_to_file(SZM_LOG, "[GANG - SALDO] Gang %s | ID: %d Posiada ( %d ) szlugow w banku", szPrefix, user_gang[id], money);
}
else ShowSkillsMenu( id )
}
}
zapisz_skills(id)
ShowSkillsMenu( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
Tu jest mój kod, nie wiem co robie w nim źle
Jeszcze to w sumie mogę dać:
gangMoneyBonus = ArrayCreate(1, 1);
gangMoney = ArrayCreate(1, 1);
gangWeaponDrop = ArrayCreate(1, 1);
Użytkownik Black004 edytował ten post 30.07.2019 12:28