Witam, potrzebuje wykryć czy gracz poruszył się w ciągu ostatnich 5 sekund, jeżeli tak to wykona się jakiś kod. Umiałby ktoś coś takiego zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak wykryc czy gracz sie poruszyl
Temat rozp. dawid505156, 21.07.2019 00:26
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.07.2019 00:26
#2
Napisano 21.07.2019 01:18
#3
Napisano 21.07.2019 11:07
Jeśli dobrze to testowałem:
public showtest(id)
{
if(IsMoving[id])
{
client_print(id,print_chat,"rusza sie")
}if(!IsMoving[id])
{
client_print(id,print_chat,"nie rusza sie")
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
to to nie działa, kod wykonuje sie zawsze do "rusza sie"
#4
Napisano 24.07.2019 19:25
Potrafi ktos pomoc? potrzebuje tego
#5
Napisano 24.07.2019 22:14
podaj Cały kod, w tagu [ code ] lub załączniku najlepiej
#6
Napisano 24.07.2019 22:53
* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" #define MOVEMENT_CHECK_INTERVAL 5.0 new bool:IsMoving[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(MOVEMENT_CHECK_INTERVAL, "TaskCheckIfMoved", _, _, _, "b"); register_clcmd( "say /test" , "showtest" ); } public showtest(id) { if(IsMoving[id]) { client_print(id,print_chat,"rusza sie") }if(!IsMoving[id]) { client_print(id,print_chat,"nie rusza sie") } return PLUGIN_HANDLED; } public TaskCheckIfMoved() { static oldOrigin[33][3]; new players[32]; new num; get_players(players, num, "a"); for (new i, id, newOrigin[3]; i < num; i++) { id = players[i]; get_user_origin(id, newOrigin); IsMoving[id] = bool:(newOrigin[0] != oldOrigin[id][0] || newOrigin[1] != oldOrigin[id][1]); } }To tylko zeby sprawdzić czy dziala kod ale mysle ze moglem go jakos zle uzyc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych