Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Anty blokowanie barriery...


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Komiks007

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 18.07.2019 15:14

Cześć, mam problem z pluginem który sprawdza czy blok znajduje sie w barrierze, coś nie działa, tylko nie wiem co.. Być może mam za starą wersje BB. Proszę o pomoc.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "nie blokuj barriery"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Inside"

new iEntBarrier;

const Float:mr = 100.0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    iEntBarrier = find_ent_by_tname( -1, "barrier" );
}

public bb_drop_post(id, entity)
{
    new ent, Float:fOrigin[3];
    pev(entity, pev_origin, fOrigin)
    ent = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, (iEntBarrier - 1), fOrigin, mr);
    if(ent == iEntBarrier)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "test");
        set_pev(entity, pev_origin, Float:{0.0,0.0,0.0})
    }
}  

Jednak cos zadzialalo, tylko ze nie na barrierze. Jak to przerobić tak, żeby brało "koordynaty" barriery?


Użytkownik Komiks007 edytował ten post 18.07.2019 15:23

  • +
  • -
  • 0

#2 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 18.07.2019 16:42

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "nie blokuj barriery"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Inside"

new iEntBarrier;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    iEntBarrier = find_ent_by_tname( -1, "barrier" );
}

public bb_drop_post(id, entity)
{
    new Float:fOrigin[3];
    pev(iEntBarrier, pev_origin, fOrigin);

    if( entity = find_ent_in_sphere(iEntBarrier, fOrigin, 100.0) )
    {
        ColorChat(id, GREEN, "test");
        set_pev(entity, pev_origin, Float:{0.0,0.0,0.0});
    }
} 

A tak sprawdź :D

if( (entity = find_ent_in_sphere(iEntBarrier, fOrigin, 100.0)) != 0 )

Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 18.07.2019 16:51

  • +
  • -
  • 0

#3 Komiks007

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 18.07.2019 16:57

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "nie blokuj barriery"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Inside"

new iEntBarrier;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    iEntBarrier = find_ent_by_tname( -1, "barrier" );
}

public bb_drop_post(id, entity)
{
    new Float:fOrigin[3];
    pev(iEntBarrier, pev_origin, fOrigin);

    if( entity = find_ent_in_sphere(iEntBarrier, fOrigin, 100.0) )
    {
        ColorChat(id, GREEN, "test");
        set_pev(entity, pev_origin, Float:{0.0,0.0,0.0});
    }
} 

A tak sprawdź :D

if( (entity = find_ent_in_sphere(iEntBarrier, fOrigin, 100.0)) != 0 )

Dalej nic :/

Była sytuacja na jednej mapie, że blok w jakimś losowym miejscu w ścianie, zwrócił blok do swojej poprzedniej lokacji, z tym powyzszym kodem nie od wonsza.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych