Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Losowy kolor barriery


Najlepsza odpowiedź Robiin, 16.07.2019 22:25

new Float:colors[3];

colors[0] = random_float(0.0, 255.0);
colors[1] = random_float(0.0, 255.0);
colors[2] = random_float(0.0, 255.0);

set_pve(g_iEntBarrier, pev_rendercolor, colors);

"must be a constant expression" -> "Musi być wyrażenie stałe", co znaczy, że wartość musi być stała, a nie tworzona w locie.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Komiks007

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 16.07.2019 20:18

Cześć, próbuję zrobić losowy kolor barriery z tym kodem:

set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendercolor, Float:{ random_float(0.0, 255.0), random_float(0.0, 255.0), random_float(0.0, 255.0) })

Jednak wyskakuje błąd podczas kompilacji:

error 008: must be a constant expression; assumed zero

Gdy barriera była czarna, czyli nie było żadnych losowości co do koloru, wszystko działało. Ma ktoś pomysł jak to zrobić, żeby ta barriera była losowego koloru? z góry dzięki.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.07.2019 22:25   Najlepsza odpowiedź

new Float:colors[3];

colors[0] = random_float(0.0, 255.0);
colors[1] = random_float(0.0, 255.0);
colors[2] = random_float(0.0, 255.0);

set_pve(g_iEntBarrier, pev_rendercolor, colors);

"must be a constant expression" -> "Musi być wyrażenie stałe", co znaczy, że wartość musi być stała, a nie tworzona w locie.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Komiks007

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 17.07.2019 00:22

new Float:colors[3];

colors[0] = random_float(0.0, 255.0);
colors[1] = random_float(0.0, 255.0);
colors[2] = random_float(0.0, 255.0);

set_pve(g_iEntBarrier, pev_rendercolor, colors);

"must be a constant expression" -> "Musi być wyrażenie stałe", co znaczy, że wartość musi być stała, a nie tworzona w locie.

 

Dzięki za odpowiedź i za wyjaśnienie, co prawda próbowałem tak robić, ale chyba właśnie problem był w tym że zostawiałem FLOAT w ustawieniu koloru, oraz zamiast zrobić colors[3] to robiłem 3 zmienne na to. Dzięki jeszcze raz.


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.07.2019 00:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych