Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dodanie natywu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Black004

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2019 11:50

Jak zrobić natyw w pluginie jb_gangs żeby jak go użyje w innym pluginie od HUD pokazywało nazwe gangu w jakim jest gracz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączony plik  jb_gangs (1).sma   35,94 KB  38 Ilość pobrań
  jb_gangs (1).amxx


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.06.2019 13:00

Jak najszybciej, a tak serio to popatrz sobie jak w codmod pobierana jest nazwa klasy czy perku. Tu się robi to identyczne
  • +
  • -
  • 1

#3 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2019 15:37

Jak najszybciej, a tak serio to popatrz sobie jak w codmod pobierana jest nazwa klasy czy perku. Tu się robi to identyczne

 

No dobra z tym sobie już poradziłem, ale mam jeszcze jeden problem, jak zrobić żeby był prefix nazwy gangu przed nickiem :/ ?


  • +
  • -
  • 0

#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 30.06.2019 15:53

https://amxx.pl/topi...-przed-nickiem/


  • +
  • -
  • 0

#5 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.06.2019 19:12

 

Nie pomogłeś, prefixy wiem jak robić, ale jak ten z gangu dodac to nie wiem, a jednak dodanie natywu też nie działa, przeliczyłem swoje zdolności... Mam takiego coś i to nie działa:

public plugin_natives()
{
	register_native("get_gang_name","return_gang", 1)
}

public return_gang(id, Return[], len){

	new aData[ GangInfo ];
	ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
	{
	param_convert(2);
	copy(Return, len, aData[ GangName ]);
	}
}

A z prefixem próbowałem takie coś: 

public handleSayText(msgId, msgDest, msgEnt)
{
	new id = get_msg_arg_int(1);
	if(!is_user_connected(id)){     
	return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new aData[ GangInfo ];
	new szTmp[256], szTmp2[256];
	get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
	ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );
	new szInt[10], szPrefix[64];
	num_to_str(g_iGang[ id ], szInt, 9);
	TrieGetString(aData[ GangName ], szInt, szPrefix, 11);

	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01[");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "] ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
	}
	else{
		new szPlayerName[64];
		get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
		
		get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp));
		set_msg_arg_string(4, "");
		
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01[");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "]^x03 ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
		add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
	}
	
	set_msg_arg_string(2, szTmp2);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

To tak samo nie działa ahh...


  • +
  • -
  • 0

#6 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2019 06:42

Dobra, prefix udało mi się, został natyw. Ktoś może wie jak zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#7 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2019 07:56

Próbowałem też tak:

public return_gang(g_aGangs, Return[], len)
{

	new aData[ GangInfo ];
	ArrayPushArray( g_aGangs, aData );
	{
	param_convert(2);
	copy(Return, len, aData[GangName]);
	}
}

Niestety to też nic nie pokazuje.


  • +
  • -
  • 0

#8 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 01.07.2019 12:44

public return_gang(id)
{
        new aData[ GangInfo ];
	ArrayGetArray( g_aGangs, g_iGang[ id ], aData );

        return aData[ GangName ];
}

A tak? :D

public plugin_natives()
{
	register_native("jb_return_gang","return_gang", 1)
}

I w pliku inc dodaj

native jb_return_gang(id)

  • +
  • -
  • 0

#9 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2019 14:37

Niestety też nie działa, wyświetla nie wiem w sumie co ścieżki chyba do róznych modeli haha np:. "OOayer/die1.wav" Coś w tym stylu.


  • +
  • -
  • 0

#10 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 01.07.2019 16:38

Masz mój kod przerób pod swoje potrzeby

 

Rejestracja natywu

register_native("get_user_gangname", "_zwroc_nazwe_gangu", 1);

Kod natywu.

public _zwroc_nazwe_gangu(index, szTable[], iLen)
{
	param_convert(2);
	copy(szTable, iLen, Nazwa_Skina_gracza[index]); // tu wstaw zmienna, ktora przechowuja nazwe gangu gracza
	
	return 1;
}

Musisz sprawdzić czy gracz posiada gang. Jeżeli nie to 

else copy(szTable, iLen, "Brak");

W pluginie od hud pod plugin_init dodaj

native get_user_gangname(id, szTable[], iLen)

W funkcji, która wyświetla hud

new gang[32]
get_user_gangname(id, gang, charsmax(gang))

lub możesz zrobić to raz np. przy połączeniu się gracz z serwerem jednakże w takim przypadku aktualizacja nazwy gangu będzie co połączenie.

 

Nad plugin_init 

new PlayerGangName[33][32];

potem

public client_connect(id)
{
get_user_gangname(id, PlayerGangName[id], charsmax(PlayerGangName[]));
}

a w hud już tylko wstawiasz w odpowiednim miejscu PlayerGangName[id]


  • +
  • -
  • 1

#11 Black004

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2019 16:47

Masz mój kod przerób pod swoje potrzeby

 

Rejestracja natywu

register_native("get_user_gangname", "_zwroc_nazwe_gangu", 1);

Kod natywu.

public _zwroc_nazwe_gangu(index, szTable[], iLen)
{
	param_convert(2);
	copy(szTable, iLen, Nazwa_Skina_gracza[index]); // tu wstaw zmienna, ktora przechowuja nazwe gangu gracza
	
	return 1;
}

Musisz sprawdzić czy gracz posiada gang. Jeżeli nie to 

else copy(szTable, iLen, "Brak");

W pluginie od hud pod plugin_init dodaj

native get_user_gangname(id, szTable[], iLen)

W funkcji, która wyświetla hud

new gang[32]
get_user_gangname(id, gang, charsmax(gang))

lub możesz zrobić to raz np. przy połączeniu się gracz z serwerem jednakże w takim przypadku aktualizacja nazwy gangu będzie co połączenie.

 

Nad plugin_init 

new PlayerGangName[33][32];

potem

public client_connect(id)
{
get_user_gangname(id, PlayerGangName[id], charsmax(PlayerGangName[]));
}

a w hud już tylko wstawiasz w odpowiednim miejscu PlayerGangName[id]

 

Dzięki przydał mi się twój kod co prawda musiałem go trochę zedytować, ale wszystko działa ! Dzięki!


  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 17.07.2019 00:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych