Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie uruchamiające się okno CS 1.6 na Windows 7

rundll32cs 1.6 cpu 100% windows 7 cpu100%

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 29.06.2019 18:14

*
Popularny

Po ostatniej aktualizacji Windowsa 7 pojawił się u wielu osób problem z uruchamianiem gier bazujących na silniku Gold Source (między innymi CS 1.6).

Objawia się to tym, że uruchamiamy grę, Steam pokazuje, że jesteśmy w grze, lecz nie pojawia się okno z grą.

Ponad to, gdy zajrzymy w procesy działające w tle to zauważymy drugi proces rundll32.exe, który zużywa 100% CPU. Problem ten został zgłoszony do Microsoftu i prawdopodobnie zostanie poprawiony w kolejnej aktualizacji. Jednakże, jeśli nie chcemy czekać to można rozwiązać problem zmieniając pewną wartość w rejestrze.

1. Wchodzimy w Start, uruchamiamy regedit

2. Przechodzimy przez ścieżkę i znajdujemy klucz HKEY_CLASSES_ROOT\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\GameUX\ServiceLocation

3. Zmieniamy aktualną wartość na 127.0.0.1

4. Gotowe, gra ponownie uruchamia się bez problemu default_smile.png


  • +
  • -
  • 7

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#2 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 30.06.2019 12:06

Super, że zamieściłeś rozwiązanie. Sam tego szukałem, ale nie mogłem znaleźć, a przyznam szczerze, że bardzo mnie to irytowało. 

+


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych