Witam, mam taki problem że Float daje duże liczby.
Kod:
public DeathMsg() { new weaponname[20] new kid = read_data(1) new vid = read_data(2) new headshot = read_data(3) read_data(4,weaponname,31) if(kid == vid) { return PLUGIN_HANDLED } if(get_user_team(kid) == 1) { if(get_user_team(vid) == 2) { new Float:pack_ct = random_float(1.2, 5.7) ilosc_jbpack[kid] += pack_ct ColorChat(kid, GREEN, "%s ^x01 Dostales ^x04+ %.1f ^x01 szlugi", prefix, pack_ct); } else { new Float:pack_tt = random_float(1.5, 4.3) ilosc_jbpack[kid] += pack_tt ColorChat(kid, GREEN, "%s ^x01 Dostales ^x04+ %.1f ^x01 szlugi", prefix, pack_tt); } if(headshot) { new Float:pack_hs = random_float(2.3, 5.2) ilosc_jbpack[kid] += pack_hs ColorChat(kid, GREEN, "%s ^x01 Dostales bonus za headshot ^x04+ %.1f ^x01 szlugi", prefix, pack_hs); } ColorChat(kid, GREEN, "%s ^x01 Twoja ilosc szlugow to: ^x04%.1f", prefix, ilosc_jbpack[kid]); zapisz_jbpack(kid) } return PLUGIN_CONTINUE }
Normalnie pisze dostales x szlugow, ale jak się pokaze napis "Twoja ilosc szlugow to: i tutaj np jest liczba 1417641841,9" I tyle tez dostaje, nie wiem dlaczego tak jest