Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Powielanie/Kopiowanie Entów np. BaseBuilder


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2019 15:41

Cześć, mam problem z kopiowaniem Enta, nie wiem od jakiej strony się do tego zabrać.

 

 

Czy istnieję jakaś funkcja która pozwoli mi przykładowo po wejściu na mape, sklonować skopiować enty żeby było ich np po 2?


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#2 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 28.05.2019 16:54

1. Pobierasz właściwości enta, który chcesz skopiować.

2. Tworzysz nowy ent.

3. Nadajesz mu pobrane właściwości.

Gotowe.


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 28.05.2019 16:54

  • +
  • -
  • 0

#3 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2019 17:38

Wszystko fajnie, tylko taki plan to ja też umiem ułożyć, a jak pobrać model enta?


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.05.2019 17:57


a jak pobrać model enta?

 

pev_model


  • +
  • -
  • 0

#5 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2019 18:11

No dobra czyli set_pev(Ent, pev_model, g_iOwnedEnt);

Coś takiego?

Bo to nie jest żaden model przecież w models/...


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.05.2019 19:03

set_pev sluży do ustawiania danej wartości.

Ty chcesz pobrać, więc odsyłam do:

https://amxx.pl/dokumentacja/f693/pev

 

Tam masz wszystko napisane


  • +
  • -
  • 0

#7 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 28.05.2019 19:56

Pobieranie właściwości entów:


  • +
  • -
  • 0

#8 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2019 19:56

Ale nie trzeba wszystkiego pobierać, nie wystarczy pobrać wartość integer? entity_get_int?


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#9 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2019 19:57

set_pev sluży do ustawiania danej wartości.

Ty chcesz pobrać, więc odsyłam do:

https://amxx.pl/dokumentacja/f693/pev

 

Tam masz wszystko napisane

Napisałem coś takiego

 

https://pastebin.com/NDia8Mqg


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.05.2019 21:38


Napisałem coś takiego

 

i co z tego wynika?

 

 

W sumie podumałem chwile i ten plugin: https://forums.allie...ad.php?p=681712

pokazuje wszystkie info o entity. Z tego co pamiętam to on pętlą leci po wszystkich własnościach pev_* i je zapisuje, może do skopiowania wystarczy przelecieć po wszystkich własnościach i utworzyć enta z tymi własnościami?

 

Chociaż powinno wystarczyć coś takiego jak kopiowanie podstawowych wartości jak, model, movetype, solid, origin, owner, anglesy, classname, iuser'y,rendermode, flagi, mins,maxs,size


Użytkownik TibacK edytował ten post 28.05.2019 21:41

  • +
  • -
  • 0

#11 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2019 12:05

 


Napisałem coś takiego

 

i co z tego wynika?

 

 

W sumie podumałem chwile i ten plugin: https://forums.allie...ad.php?p=681712

pokazuje wszystkie info o entity. Z tego co pamiętam to on pętlą leci po wszystkich własnościach pev_* i je zapisuje, może do skopiowania wystarczy przelecieć po wszystkich własnościach i utworzyć enta z tymi własnościami?

 

Chociaż powinno wystarczyć coś takiego jak kopiowanie podstawowych wartości jak, model, movetype, solid, origin, owner, anglesy, classname, iuser'y,rendermode, flagi, mins,maxs,size

 

 

 

ZROBIŁEM COŚ TAKIEGO jak niżej i crashuje mi Csa, a ent się nie powiela

 
 
if(entity_get_int( ent, EV_INT_iuser4 )){
new NazwaEnta[32], Float:mins[3], Float:max[3], Float:size[3], Float: Origin[3];
 
 
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, NazwaEnta, sizeof(NazwaEnta))
entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, mins )
entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, max )
entity_get_vector(ent, EV_VEC_size, size )
pev(ent, pev_origin , Origin);
 
new ent1 = create_entity(NazwaEnta);
ent=ent1
set_pev(ent1, pev_origin , Origin);
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, NazwaEnta)
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_mins, mins )
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_maxs, max )
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_size, size )
set_pev(ent1, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
set_pev(ent1, pev_solid, SOLID_BBOX)
 
client_print (id, print_chat, "Nazwa Enta: %s",NazwaEnta)
 
}
 

Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#12 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 29.05.2019 13:54

I co ma się pokazać po skopiowaniu?

Nie ustawiłeś modelu i renderu :D

Do tego jeszcze abs'y i flagi dorzuć i wtedy może coś wyjdzie.


  • +
  • -
  • 0

#13 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2019 17:30

I co ma się pokazać po skopiowaniu?

Nie ustawiłeś modelu i renderu :D

Do tego jeszcze abs'y i flagi dorzuć i wtedy może coś wyjdzie.

Tylko jak ja pobiore model?

new model[]={""}

pev(ent, pev_model, model)

 

pozniej ustawie ten model

 

set_pev(ent, pev_model, model) ? Próbowałem tak i nie działa też. A to ma mi przechować skopiować model enta który ruszam i zapisać do tablicy, pozniej ustawić go chce, nie mam pomysłu na to...


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#14 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 049
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.05.2019 17:54

new originalModel[33];

pev(ent, pev_model, model);

set_pev(newEntity, pev_model, model);

?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#15 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.05.2019 18:09

Teraz nie mogę wziąć enta ehh, wina pev_model

new originalModel[33];

pev(ent, pev_model, model);

set_pev(newEntity, pev_model, model);

?

 

if(entity_get_int( ent, EV_INT_iuser4 )){
new NazwaEnta[32], Float:mins[3], Float:max[3], Float:size[3], Float: Origin[3], originalModel[33];
 
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, NazwaEnta, sizeof(NazwaEnta))
entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, mins )
entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, max )
entity_get_vector(ent, EV_VEC_size, size )
pev(ent, pev_origin, Origin);
pev(ent, pev_model, originalModel);
 
new ent1 = create_entity(NazwaEnta);
Origin[1]+=50;
set_pev(ent1, pev_origin , Origin);
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, NazwaEnta)
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_mins, mins )
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_maxs, max )
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_size, size )
set_pev(ent1, pev_model, originalModel);
 
client_print (id, print_chat, "Nazwa Enta: %s",NazwaEnta)
}
 
 
 

Użytkownik Pawlik4Ver edytował ten post 29.05.2019 18:12

Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#16 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 29.05.2019 18:37

Jeszcze pev_modelindex, pev_rendermode, pev_absmin, pev_absmax :D

 
A i absmin i absmax to floaty z trójelementową tablicą.

Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 29.05.2019 18:39

  • +
  • -
  • 0

#17 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2019 09:36

 

Jeszcze pev_modelindex, pev_rendermode, pev_absmin, pev_absmax :D

 
A i absmin i absmax to floaty z trójelementową tablicą.

 

Napisz kod, gadać to i ja umiem... 


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#18 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.06.2019 21:57

if(entity_get_int( ent, EV_INT_iuser4 )){
new NazwaEnta[32], Float:mins[3], Float:max[3], Float:size[3], Float: Origin[3], originalModel[33];
new id_modelu;
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, NazwaEnta, sizeof(NazwaEnta))
entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, mins )
entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, max )
entity_get_vector(ent, EV_VEC_size, size )
pev(ent, pev_origin, Origin);
pev(ent, pev_absmin, mins);
pev(ent, pev_absmax, max );
pev(ent, pev_model, originalModel);
pev(ent, pev_modelindex, id_modelu)
 
new ent1 = create_entity(NazwaEnta);
Origin[1]+=50;
set_pev(ent1, pev_origin , Origin);
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, NazwaEnta)
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_mins, mins )
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_maxs, max )
entity_set_vector(ent1, EV_VEC_size, size )
set_pev(ent1, pev_absmin, mins);
set_pev(ent1, pev_absmax, max );
set_pev(ent1, pev_model, originalModel);
set_pev(ent1, pev_modelindex, id_modelu)
 
client_print (id, print_chat, "Nazwa Enta: %s",NazwaEnta)
}
 

 

STWORZYŁEM COŚ TAKIEGO, jeżeli już nikt nie ma pomysłu to można zamknąć...


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#19 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.06.2019 13:34

No ale co z tego wynika?

 

Wklejasz jakiś kod i nawet nie powiesz o co chodzi.


  • +
  • -
  • 0

#20 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.06.2019 18:22

No ale co z tego wynika?

 

Wklejasz jakiś kod i nawet nie powiesz o co chodzi.

Mianowicie mam serwer BaseBuilder, po przejechaniu na obiekt(ent) mogę nim ruszać i ustawiać bloki tak jak mi się podoba, chodzi mi o to że gdy wezmę klocek to chce żeby mi go skopiowało powieliło czy jak tam sie to nazywa, biorąc go kopiuje mu ustawienia, tzn pobieram dane model, origin, itp itd, i umieszczam do nowego enta stworzonego przez create_entity!


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych