Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Konfiguracja rehlds


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 24.05.2019 17:43

Cześć, mam taki pytanie małe które mnie nurtuje mianowicie staram się postawić serwer na rehlds niby mam wgrany na serwer acz kolwiek sam do końca nie wiem czy on działa czy nie i moje pytanie jak to moge sprawdzic


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.05.2019 17:46

Użyj tego https://github.com/TheDoctor0/BasePack


  • +
  • -
  • 1

#3 devil11

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 24.05.2019 18:41

O dzięki aj jeszcze jak byś powiedzial mi jak to ogarnać bo już zapomniałem nawet takich podstaw https://amxx.pl/topi...view=getnewpost


  • +
  • -
  • 0

#4 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 24.05.2019 21:43

Cześć, mam taki pytanie małe które mnie nurtuje mianowicie staram się postawić serwer na rehlds niby mam wgrany na serwer acz kolwiek sam do końca nie wiem czy on działa czy nie i moje pytanie jak to moge sprawdzic

Wpisz w konsolę serwera:

version

Jeśli otrzymasz coś podobnego (zależnie od wersji jaką wgrałeś), to znaczy że został zainstalowany.

Protocol version 48

Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)

ReHLDS version: 3.4.0.669-dev

Build date: 18:21:09 Mar 29 2019 (1812)

Build from: https://github.com/dreamstalker/rehlds/commit/f6822e3

O dzięki aj jeszcze jak byś powiedzial mi jak to ogarnać bo już zapomniałem nawet takich podstaw https://amxx.pl/topi...view=getnewpost

Wystarczy, że podmienisz plik w addons/metamod/metamod_i386.so na ten z paczki i zrestartujesz serwer. Upewnij się wcześniej, że ReHLDS został zainstalowany!


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#5 devil11

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 25.05.2019 12:38

Dziękuje o to mi chodziło bo pliki podmieniłem ale nie miałem pewności czy działa bo nie mogłem właśnie tej komendy wygooglować aby sprawdzić widocznie szukałem pod złą frazą


  • +
  • -
  • 0

#6 devil11

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 25.05.2019 13:12

A jeszcze jedno pytanko, ma to ktoś może skonfigurowane już pod serwery typu ffa

    listipcfgfile "listip.cfg" - plik zakazanych adresów IP / podsieci 
    syserror_logfile "sys_error.log" - plik z debug-informacji, która jest klasyfikowana na piękne serwerowych 
    sv_auto_precache_sounds_in_models "1" - Auto-prekesh dźwięki modele 
    sv_delayed_spray_upload "1" - odroczone Ładowanie spraye (szybsze spraye startowe na serwerze) 
    sv_echo_unknown_cmd "1" - wyświetli komunikat o nieznanym zespołem 
    sv_force_ent_intersection "0" - stałe utknięcie na platformach (optymalna dla Deathrun mod) 
    sv_rehlds_force_dlmax "1" - ustawienie wartości dla klientów "1024 "kVAR" cl_dlmax ", unikając nadmiernego pakietów fragmentacji 
    sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" 400 "- maksymalna średnia wartość Kwara" clc_move "na sekundę (domyślnie:" 400 ")
    sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish" wartość "- czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ograniczają one Kwara"sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" (The domyślna wartość "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną. - zostanie 
    wyrzucony) sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "wartość" - maksymalną wartość Kwara "clc_move" na sekundę (czyli default: "2500")
    sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym gracz będzie zakazane po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_movecmdrate_max_burst" (domyślna wartość "5". Gdy ustawione na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
    sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "wartość" - maksymalna średnia wartość polecenia od klienta na sekundę (domyślnie: "80")
    sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "wartość" - czas, które będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ich granic Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg" (wartość domyślna "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony.)
    sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "wartość" - maksymalna wartość zespołów z klient na sekundę (domyślnie: "400")
    sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst" (ustawienie domyślne to "5" po ustawieniu na "0" gracz. zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
    sv_rehlds_hull_centering "0/1" - naprawiono błąd z zniknięcia obiektu niestandardowego w mapach tekstur (zob. spoiler )
    sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields <klucze> - Z pomocą Kwara pola userinfo zostanie przeniesiona do graczy giełdowych w kluczach 
    Jeśli Kwara pozostanie puste, zostanie przeniesiona na absolutnie wszystkie pola userifno, z wyjątkiem tych dziedzinach, które rozpoczynają się od znaku podkreślenia "_" 
    Przykład: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields_cvar "name \ \ model \ * SID \ * HLTV \ bottomcolor \ topcolor" (wartość domyślna: pusty)
    sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "0/1" - stała prędkość animacji gracz z zainstalowanym podmiotu (zob. wideo ) 
    sv_rehlds_local_gametime "0/1 "- obniżony poziom opóźnienia dla bardzo długiej grze na tej samej karcie

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych