Cześć, mam taki pytanie małe które mnie nurtuje mianowicie staram się postawić serwer na rehlds niby mam wgrany na serwer acz kolwiek sam do końca nie wiem czy on działa czy nie i moje pytanie jak to moge sprawdzic
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Konfiguracja rehlds
#1
Napisano 24.05.2019 17:43
#2
Napisano 24.05.2019 17:46
Użyj tego https://github.com/TheDoctor0/BasePack
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#3
Napisano 24.05.2019 18:41
O dzięki aj jeszcze jak byś powiedzial mi jak to ogarnać bo już zapomniałem nawet takich podstaw https://amxx.pl/topi...view=getnewpost
#4
Napisano 24.05.2019 21:43
Cześć, mam taki pytanie małe które mnie nurtuje mianowicie staram się postawić serwer na rehlds niby mam wgrany na serwer acz kolwiek sam do końca nie wiem czy on działa czy nie i moje pytanie jak to moge sprawdzic
Wpisz w konsolę serwera:
version
Jeśli otrzymasz coś podobnego (zależnie od wersji jaką wgrałeś), to znaczy że został zainstalowany.
Protocol version 48 Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike) ReHLDS version: 3.4.0.669-dev Build date: 18:21:09 Mar 29 2019 (1812) Build from: https://github.com/dreamstalker/rehlds/commit/f6822e3
O dzięki aj jeszcze jak byś powiedzial mi jak to ogarnać bo już zapomniałem nawet takich podstaw https://amxx.pl/topi...view=getnewpost
Wystarczy, że podmienisz plik w addons/metamod/metamod_i386.so na ten z paczki i zrestartujesz serwer. Upewnij się wcześniej, że ReHLDS został zainstalowany!
#5
Napisano 25.05.2019 12:38
Dziękuje o to mi chodziło bo pliki podmieniłem ale nie miałem pewności czy działa bo nie mogłem właśnie tej komendy wygooglować aby sprawdzić widocznie szukałem pod złą frazą
#6
Napisano 25.05.2019 13:12
A jeszcze jedno pytanko, ma to ktoś może skonfigurowane już pod serwery typu ffa
listipcfgfile "listip.cfg" - plik zakazanych adresów IP / podsieci syserror_logfile "sys_error.log" - plik z debug-informacji, która jest klasyfikowana na piękne serwerowych sv_auto_precache_sounds_in_models "1" - Auto-prekesh dźwięki modele sv_delayed_spray_upload "1" - odroczone Ładowanie spraye (szybsze spraye startowe na serwerze) sv_echo_unknown_cmd "1" - wyświetli komunikat o nieznanym zespołem sv_force_ent_intersection "0" - stałe utknięcie na platformach (optymalna dla Deathrun mod) sv_rehlds_force_dlmax "1" - ustawienie wartości dla klientów "1024 "kVAR" cl_dlmax ", unikając nadmiernego pakietów fragmentacji sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" 400 "- maksymalna średnia wartość Kwara" clc_move "na sekundę (domyślnie:" 400 ") sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish" wartość "- czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ograniczają one Kwara"sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" (The domyślna wartość "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną. - zostanie wyrzucony) sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "wartość" - maksymalną wartość Kwara "clc_move" na sekundę (czyli default: "2500") sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym gracz będzie zakazane po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_movecmdrate_max_burst" (domyślna wartość "5". Gdy ustawione na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony) sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "wartość" - maksymalna średnia wartość polecenia od klienta na sekundę (domyślnie: "80") sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "wartość" - czas, które będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ich granic Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg" (wartość domyślna "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony.) sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "wartość" - maksymalna wartość zespołów z klient na sekundę (domyślnie: "400") sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst" (ustawienie domyślne to "5" po ustawieniu na "0" gracz. zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony) sv_rehlds_hull_centering "0/1" - naprawiono błąd z zniknięcia obiektu niestandardowego w mapach tekstur (zob. spoiler ) sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields <klucze> - Z pomocą Kwara pola userinfo zostanie przeniesiona do graczy giełdowych w kluczach Jeśli Kwara pozostanie puste, zostanie przeniesiona na absolutnie wszystkie pola userifno, z wyjątkiem tych dziedzinach, które rozpoczynają się od znaku podkreślenia "_" Przykład: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields_cvar "name \ \ model \ * SID \ * HLTV \ bottomcolor \ topcolor" (wartość domyślna: pusty) sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "0/1" - stała prędkość animacji gracz z zainstalowanym podmiotu (zob. wideo ) sv_rehlds_local_gametime "0/1 "- obniżony poziom opóźnienia dla bardzo długiej grze na tej samej karcie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych