A tworzysz je tylko raz?
A usuwasz je przy zmianie zwierzaka?
Z tego co widzę to się respią ciągle:
public Odrodzenie(id){ if(!is_user_alive(id)) return; if(pettype[id] == -1) return; CreatePet(id, pettype[id]); }
Jak to zrobić, żeby właśnie respiło tylko raz i tak raczej usuwam je przy zmianie:
public knifemenu_premium(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(id); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { if(pet[id]) client_print(id,print_chat,"[AMXX] %L",id,"MSG_REMOVEPET") else client_print(id,print_chat,"[AMXX] %L",id,"MSG_NOREMOVEPET") handle_DeathMsg(id) } case 1:{ handle_DeathMsg(id) pet_cmd_handle(id,0) } case 2:{ handle_DeathMsg(id) pet_cmd_handle(id,1) } case 3:{ handle_DeathMsg(id) pet_cmd_handle(id,2) } case 4:{ handle_DeathMsg(id) pet_cmd_handle(id,3) } case 5:{ handle_DeathMsg(id) pet_cmd_handle(id,4) } case 6:{ handle_DeathMsg(id) pet_cmd_handle(id,9) } case 7:{ handle_DeathMsg(id) pet_cmd_handle(id,8) } } pet_zapisz(id) menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED }