Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele na flagę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Obelix

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 02.05.2019 11:16

Witam,

Posiadam menu Skinów dla VIP'a, menu otwiera się tylko gdy ktoś posiada daną flagę, więc to działa! 
Natomiast wszyscy gracze zamiast podstawowych skinów, mają te skiny dla VIP'a. 
Nie mogą otworzyć menu, ale i tak mają te skiny, nie wiem dlaczego podmienia je :/ 

 

Kod SMA pluginu: 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiko

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:317
Offline

Napisano 02.05.2019 13:16

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "K@MILOVVSKY"


new model_m4[33]
new model_ak[33]
new model_awp[33]

public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru", ADMIN_LEVEL_G)
	register_clcmd("say /skin", "menuWyboru", ADMIN_LEVEL_G)
	register_clcmd("say /skins", "menuWyboru", ADMIN_LEVEL_G)
	register_clcmd("say /modele", "menuWyboru", ADMIN_LEVEL_G)
	register_clcmd("say /model", "menuWyboru", ADMIN_LEVEL_G)
	register_clcmd("say /models", "menuWyboru", ADMIN_LEVEL_G)
	
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/skiny_jb/m4a1/v_m4a1_v1.mdl")
	precache_model("models/v_m4a1.mdl") // zwykla
	
	precache_model("models/skiny_jb/ak/v_ak47_v1.mdl")
	precache_model("models/v_ak47.mdl") // zwykly
	
	precache_model("models/skiny_jb/awp/v_awp_v1.mdl")
	precache_model("models/v_awp.mdl") // zwykla
} 
public menuWyboru(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "^x04[SKINY] ^x01Skiny wylacznie dla ^x04Super VIP");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\yMenu Skinow:^n\yWybierz Bron!")
	new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
	
	menu_additem(menu, "\r-[\y M4A1 \r]-")
	menu_additem(menu, "\r-[\y AK47 \r]-")
	menu_additem(menu, "\r-[\y AWP \r]-")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\r<<<");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\r>>>");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	
	menu_display(id, menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public skinsmenu(id, menu, item) {
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) 
	{
		case 0: menu_m4(id)
			case 1: menu_ak(id)
			case 2: menu_awp(id)
			default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
public menu_m4(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:")
	new menu = menu_create(menuBody, "m4menu")
	
	menu_additem(menu, "\r[#1] \wM4A1")
	
	menu_additem(menu, "\r[DOMYSLNY]\w M4A1")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\r<<<");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\r>>>");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public m4menu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetM4A1(id , 0)
			case 1: SetM4A1(id , 1)
			default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszM4(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetM4A1(id , M4A1) {
	model_m4[id] = M4A1
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_M4A1 )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(M4A1)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny_jb/m4a1/v_m4a1_v1.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/v_m4a1.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel);
	
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_ak(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:")
	new menu = menu_create(menuBody, "akmenu")
	
	menu_additem(menu, "\r[#1] \wAk47")
	
	menu_additem(menu, "\r[DOMYSLNY]\w Ak47")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\r<<<");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\r>>>");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public akmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAK47(id , 0)
			case 1: SetAK47(id , 1)
			default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAK(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAK47(id , AK47) {
	model_ak[id] = AK47
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AK47 )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AK47)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny_jb/ak/v_ak47_v1.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel);
	
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_awp(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:")
	new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu")
	
	menu_additem(menu, "\r[#1] \wAWP")
	
	menu_additem(menu, "\r[DOMYSLNY]\w AWP")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\r<<<");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\r>>>");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public awpmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAWP(id , 0)
			case 1: SetAWP(id , 1)
			default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAWP(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAWP(id , AWP) {
	model_awp[id] = AWP
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AWP )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AWP)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny_jb/awp/v_awp_v1.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/v_awp.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)){
		SetM4A1(id, model_m4[id])
		SetAK47(id, model_ak[id])
		SetAWP(id, model_awp[id])
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED   
	
}
public client_authorized(id)
{
	ZaladujM4(id)
	ZaladujAK(id)
	ZaladujAWP(id)
}

ZapiszM4(id)
{ 

new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)

new vaultkey[64]
new vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujM4(id) 
{ 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)

new vaultkey[64], vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_m4[id] = str_to_num(vaultdata)

}
ZapiszAK(id)
{ 

new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)

new vaultkey[64]
new vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAK(id) 
{ 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)

new vaultkey[64], vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_ak[id] = str_to_num(vaultdata)

}
ZapiszAWP(id)
{ 

new authid[32]
get_user_authid(id, authid, 31)

new vaultkey[64]
new vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id])
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAWP(id) 
{ 
new authid[32] 
get_user_authid(id,authid,31)

new vaultkey[64], vaultdata[64]

format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
model_awp[id] = str_to_num(vaultdata)

} 



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

trzymaj, i pamietaj by dodawać w menu na koncu : return PLUGIN_CONTINUE


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM NA ILE TYLKO POTRAFIĘ !

 

 


#3 Obelix

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 04.05.2019 00:11

trzymaj, i pamietaj by dodawać w menu na koncu : return PLUGIN_CONTINUE

 

Okej, model broni jest ogółem domyślny, tylko teraz jest problem, że gdy wybierze się jakiś skin broni i zmieni się na KOSE, później znów na broń, to model zmienia się na domyślny, a chciałbym aby został już ten Skin :/


Użytkownik Obelix edytował ten post 04.05.2019 00:13

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych