Mam taki kod, który działał i nagle nie wiem co się stało ale głowa mi pęka od kombinowania..
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new g_MaxDmg;
new pCvarHE;
new fdamage;
public plugin_init()
{
register_plugin("start", "0.0", "xxx")
register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "60");
pCvarHE = register_cvar("kaboom_he","1")
fdamage = register_cvar("mp_friendly_grenade_damage", "2")
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
}
public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
static Float:he_damage; he_damage = get_pcvar_float(g_MaxDmg);
if(damagebits & (1<<24) && damage > he_damage) {
SetHamParamFloat(4, he_damage);
return HAM_HANDLED;
}
new damage = get_pcvar_num(fdamage)
if (damage && ( damagebits & DMG_GRENADE ))
{
if(is_user_alive(this) && this==idattacker)
SetHamParamFloat(4, 0.0)
return HAM_IGNORED;
if (damage == 2)
{
if(is_user_alive(this) && get_user_team(this)==get_user_team(idattacker))
{
SetHamParamFloat(4, 0.0)
}
}
return HAM_IGNORED;
}
}
granat he powinien zadawać max 60dmg drużynie przeciwnej tylko i wyłącznie, a jakkolwiek bym tego kodu nie zmieniał, to he zadaje 60dmg samemu sobie, a przeciwnikom różnie
kodu jest więcej, to tylko część która mi nagle przestała działać


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









