Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

CS:GO Mod by O'Zone

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
138 odpowiedzi w tym temacie

#101 Ziom Permininion

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:addons
  • Lokalizacja:https: / / amxx.pl
Offline

Napisano 01.05.2020 13:40

Dałoby rade zrobić menu vip'a w taki sposób bądź podobnie? https://prnt.sc/s8zv63i opcje wyłączenia albo całkowicie usunięcia czatu dla vip'a

Moge ci to wikombinować na pw pisz jak zainteresowany.


Nie przyjmuje zlecen! (I TAK ICH NIE DOSTANE)

 

 

:facepalm: 


#102 hudyzg

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 15.05.2020 16:17

Wgralem jakiś czas temu release 1.4

Wszystko do dzisiaj rana działało idealnie.........

Na dzień dzisiejszy moje logi są zasypywane błędami.....

L 05/15/2020 - 11:32:08: [CS:GO Accounts] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:19: [CS:GO] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:29: [CS:GO] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:39: [CS:GO Clans] Data SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:50: [CS:GO StratTrak] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)

Czy autor MODa ma jakiś pomysł?

 

Namiary są na 200% dobre. Dodam, że jak Zoptymalizuje tabele dotyczące MODa to wszystko wraca do normy, ale po godzinie lub dwóch problem wraca.

Podejrzewam, że coś w kodzie robi śmietnik na bazie lub nie do końca potrafi się "dogadać" z bazą.....

Ale to moje czyste spekulacje
 


Użytkownik hudyzg edytował ten post 15.05.2020 16:20

  • +
  • -
  • 0

#103 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 16.05.2020 15:08

 

Podejrzewam, że coś w kodzie robi śmietnik na bazie lub nie do końca potrafi się "dogadać" z bazą.....

Ale to moje czyste spekulacje
 

 

I czystą spekulacją to pozostanie, bo takie stwierdzenie nie ma absolutnie żadnego sensu.

 

 

Tego typu błąd bezpośrednio wskazuje na problem z samą bazą danych - radziłbym spróbować podpiąć serwer pod inną.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#104 nojaknie

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:195
Offline

Napisano 16.05.2020 18:19

Wgralem jakiś czas temu release 1.4

Wszystko do dzisiaj rana działało idealnie.........

Na dzień dzisiejszy moje logi są zasypywane błędami.....

L 05/15/2020 - 11:32:08: [CS:GO Accounts] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:19: [CS:GO] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:29: [CS:GO] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:39: [CS:GO Clans] Data SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)
L 05/15/2020 - 11:34:50: [CS:GO StratTrak] SQL Error: Lost connection to MySQL server at 'reading authorization packet', system error: 0 (2013)

Czy autor MODa ma jakiś pomysł?

 

Namiary są na 200% dobre. Dodam, że jak Zoptymalizuje tabele dotyczące MODa to wszystko wraca do normy, ale po godzinie lub dwóch problem wraca.

Podejrzewam, że coś w kodzie robi śmietnik na bazie lub nie do końca potrafi się "dogadać" z bazą.....

Ale to moje czyste spekulacje
 

 

Jeśli twój serwer jest na 1shocie to była to konkretnie wczoraj wina hostingu, wprowadzali kilka zmian na serwerze bazodanowym, miałem ten problem na prawie wszystkich serwerach.


  • +
  • -
  • 0

#105 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.05.2020 15:29

Znajdzie się ktoś kto wyjaśni jak tworzyć nowe submodele przy skrypcie od @O'Zone


  • +
  • -
  • 0

#106 ConaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 27.05.2020 18:34

Jak dodać rękawiczki?
  • +
  • -
  • 0

#107 Black004

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:371
  • GG:
  • Imię:Błażej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.05.2020 12:15

Jak dodać rękawiczki?

 

Gdyby dalo się w cs 1.6 zrobić model samych rękawiczek, to zaufaj mi że wiekszośc cs go modów by je posiadała.


  • +
  • -
  • 0

#108 ConaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 28.05.2020 14:26

Ale w tych plikach jest coś takiego jak gloves..
  • +
  • -
  • 0

#109 hudyzg

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 01.06.2020 00:10

Na kiedy planujesz release wersji 2.0?


  • +
  • -
  • 0

#110 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.07.2020 15:06

*
Popularny

Po przerwie, zdecydowanie dłuższej niż bym chciał, wróciłem do prac nad wersją 2.0.

Z drugiej strony jest to przedsięwzięcie, które pochłonęło już o wiele więcej czasu niż się tego spodziewałem.

 

Dokończyłem skiny dla wszystkich broni palnych i aktualnie pracuję nad nożami - na ten moment gotowe są 4 z 18.

Po ich skończeniu wypuszczona zostanie wersja beta, która będzie już w pełni grywalna.

Kiedy to nastąpi? Odpowiedziałbym: Valve Time™.

 

Udało się już przekroczyć magiczną granicę 1000 skinów (aktualnie jest to 1068).

Dzięki wykorzystaniu submodeli działa nawet mapa css_overpass, która normalnie jest bardzo problematyczna ze względu na limit 512 zasobów.

 

tDTWnc4.jpg

 

 


  • +
  • -
  • 5
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#111 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 09.07.2020 15:28

Starałem się wygospodarować jak najwięcej czasu w ostatnich dwóch tygodniach, żeby wreszcie wypuścić zapowiadaną wersję beta.

Kto na to czekał, wreszcie się doczekał :) Grywalna wersja 2.0 beta jest dostępna do pobrania!

 

Ile skinów łącznie jest dostępnych? Aż 1419, czyli 10 razy więcej niż wersji bez submodeli.

 

Względem wersji 1.4 zaszły także zmiany w konfiguracji, mapach i kilku innych drobnych aspektach.

Można o tym poczytać pobierając archiwum z betą z najnowszego release.

 

Czego nie zawiera ona względem finalnej wersji?

Wyłącznie gotowego cennika dla skinów i wsparcia multilang, a raczej dla nikogo tutaj nie są to rzeczy absolutnie niezbędne.

 

PS. Ciekawie wyglądają statystyki zmian w repozytorium w ostatnich 7 dniach.

1PYfVeU.png


Użytkownik O'Zone edytował ten post 09.07.2020 15:33

  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#112 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.07.2020 16:23

hmm 

nie jestem fanem csgo modów ale od czasu jak przerzuciłeś sie na submodele musze stwierdzić ze zaczyna to dobrze wyglądać  

na pewno utrudni to dodawanie nowych modeli co moim zdaniem jest na duzy + w końcu nie będe sie spotykał z sytacją ze noż pochodzi z 1.6, pistolet z source a karabin z go

lecz mam jedno pytanie, jak podszedłeś do tematu modeli "W" oraz "P" - również planujesz uzywać submodeli czy nie myślałeś jeszcze nad tym ?


  • +
  • -
  • 0

#113 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 09.07.2020 17:43

lecz mam jedno pytanie, jak podszedłeś do tematu modeli "W" oraz "P" - również planujesz uzywać submodeli czy nie myślałeś jeszcze nad tym ?

 

Z technicznego punktu widzenia jest to możliwe i właściwie o wiele, wiele, wiele łatwiejsze niż tworzenie submodeli dla broni v_.

Natomiast patrząc na to jak marginalny efekt ma to na rozgrywkę i wrażenia graczy nie sądzę, aby było warto poświęcać na to czas.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#114 hudyzg

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 12.07.2020 16:02

Mam pewien problem z wersją 2.0

 

AMX Mod X version 1.8.3-dev+5169 Copyright (c) 2004-2015 AMX Mod X Development Team 

 


[AMXBans] No Reasons found in Database. Static reasons were loaded instead.

L 07/12/2020 - 17:18:48: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] No Reasons found in Database. Static reasons were loaded instead.

/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 66: 31972 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS



-- OD STARTU MINELO MNIEJ NIZ 30 SEK - CZEKAM --

Masz jakiś pomysł?


Użytkownik hudyzg edytował ten post 12.07.2020 16:21

  • +
  • -
  • 0

#115 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 13.07.2020 10:59

Po 5 linijkach logu crasha typu Segmentation fault nie można nic stwierdzić.

 

Utwórz osobny temat, wklej listy pluginów, modułów, logi amxx i samych crashy.

Co do tego ostatniego, najlepiej dodaj -debug do parametrów startowych serwera, będą wtedy zawierać więcej informacji.


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#116 hudyzg

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 13.07.2020 23:40

Nie widzę zbytniego sensu na zakładanie nowego tematu. Kupiłem serwer 4 slotowy, wgrałem paczkę go moda 2.0

Oczywiście zainstalowane podstawowe składniki. I na dzień dobry leci crash. Więc nie szukałbym czegokolwiek w pluginach (teoria, że mogą się "gryźć")

Zwracam się z prośbą do Ciebie abyś uaktualnił wymagania co do modułów, wersji amxx itp etc.

Bo jak widać nie do końca to trybi.

 

ReHLDS 3.7.0.695 + AMXX 1.8.3 + dodatki Metamod
- AMXX 1.8.3 git 5169
- SafeNameAndChat 1.1
- reunion 0.1.0.130
- rechecker 2.5
- reauthcheck 0.1.6
- VTC 2017 RC5
- whblocker 1.5.696

MODUŁY:
fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

No i sam crash :D nawet za bardzo nie ma co logować + na 1s1k nie ma opcji -debug :/

AMX Mod X version 1.8.3-dev+5169 Copyright (c) 2004-2015 AMX Mod X Development Team 

   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.

   This is free software and you are welcome to redistribute it under 

   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.

  

L 07/14/2020 - 00:31:52: [GEOIP] Database info: GeoLite2 Country database 2.0

L 07/14/2020 - 00:31:52: [CSX] Could not load csstats file: cstrike/addons/amxmodx/data/csstats.dat

[ReAuthCheck] Version: 0.1.6 Linux 'Counter-Strike 1.6'

[ReAuthCheck] Success: Configuration executed.

[ReAuthCheck] Success: Build ReHLDS version defined Linux '2186'

[WHB] Version: 1.5.696 Linux (Usage SSE 4.1)

[WHB] Success: Build ReHLDS version defined Linux '2186'

[WHB] Success: Configuration executed.

L 07/14/2020 - 00:31:52: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 07/14/2020 - 00:31:54: [csgo_mod.amxx] CS:GO Mod by O'Zone (v2.0).

L 07/14/2020 - 00:31:54: [csgo_mod.amxx] Loaded 1419 skins from 80 files.

[AMXX] Loaded 1 admin from file

Executing AMX Mod X Configuration File 

Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes

[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.

dlopen failed trying to load:

/home/servers/users/srv66333/.steam/sdk32/steamclient.so

with error:

/home/servers/users/srv66333/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory

Looking up breakpad interfaces from steamclient

Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
couldn't exec listip.cfg

couldn't exec banned.cfg

unknown command "sv_voicecodec"

Server logging data to file logs/L0714003.log

L 07/14/2020 - 00:31:55: Log file started (file "logs/L0714003.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.7/Stdio/2186")

Connection to Steam servers successful.

   VAC secure mode is activated.
/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 66:  9555 Segmentation fault      LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS

 


DarkGL (14.07.2020 11:29):
Zalecam zalozenie nowego tematu.

Użytkownik hudyzg edytował ten post 13.07.2020 23:42

  • +
  • -
  • 0

#117 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 14.07.2020 09:19

Ja mimo wszystko widzę w tym sens, bo to nie jest temat przeznaczony do omawiania problemów z twoim serwerem, tylko służy do informowania na temat moda.

Wrzucając tutaj takie posty zwyczajnie go zaśmiecasz ścianami tekstu, które dla innych użytkowników są bezwartościowe.

AMX Mod X version 1.8.3-dev+5169

Jeśli już stawiasz nowy serwer, to wgraj świeży build AMXX a nie sprzed dwóch lat.

Na swoim serwerze testowym mam BasePack i co tu dużo mówić, crashy na starcie mapy nie ma.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 14.07.2020 09:20

  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#118 hudyzg

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 14.07.2020 21:20

Zainstalowałem i z mojej obserwacji:

 

- Po wejściu HLTV na serwer leci crash (REUNION) authenticated HLTV

- Przy wyłączonym HLTV, ale działającym reunion leci multum błędów dotyczących dźwięków w grze

- Przy css_overpass hud "miga" w rytmie upływających sekund

- css_overpass ma błędy modeli i crashuje

 

Wskazywałbym reunion, ale jeśli faktycznie okaże się, że to on to 99% serwerów leży, bo z niego korzysta

zastanawiałem się na HLTV i ewentualną zmianą metody identyfikowania go, ale nic to nie dało (crashe nadal były)

 

Piszę tu gdyż wydałeś jak sam powiedziałeś grywałną wersję 2.0, a nie jest ona na tą chwilę grywalna.

 

P.s: Jesteś developerem więc zrób jak sztuka pisze i postaraj się odtworzyć błąd na własnym środowisku... ;)


dasiek (15.07.2020 05:21):
Nadal jednak sugerujemy założenie nowego tematu w tej sprawie.

Użytkownik hudyzg edytował ten post 14.07.2020 21:21

  • +
  • -
  • 0

#119 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 16.07.2020 10:20

*
Popularny

Na prawdę nie podoba mi się to, że pomimo uwagi zarówno mojej jak i Dark'a co do założenia osobnego tematu, nadal ciągniesz tą dyskusję tutaj.

Powinienem wręcz kompletnie zignorować twój post dopóki nie pojawi się tam, gdzie powinien.

 

Piszę tu gdyż wydałeś jak sam powiedziałeś grywałną wersję 2.0, a nie jest ona na tą chwilę grywalna.

Grałeś w jakąkolwiek grę AAA wydaną w ostatnich kilku latach?

To, że coś jest grywalne nie oznacza, że jest pozbawione bugów.

Ja chociaż nikogo nie oszukuję oznaczając to wydanie jako wersję beta.

 

P.s: Jesteś developerem więc zrób jak sztuka pisze i postaraj się odtworzyć błąd na własnym środowisku...  ;)

I tak właśnie zrobiłem, kiedy w końcu dostarczyłeś jakieś sensowne informacje, a nie pisząc "I na dzień dobry leci crash".

 

Po wejściu HLTV na serwer leci crash (REUNION) authenticated HLTV

Dokupiłem sobie zatem HLTV na swój serwer testowy i bez problemu udało mi się zreplikować problem.

 

Bardzo przydatny był tutaj stack z logu crasha na serwerze, gdzie w parametrach startowych jest -debug.

Spoiler

 

Szybko się okazało, że wynika on ze zmian wprowadzonych tutaj, gdzie dały o sobie znać stare nawyki co do pobierania wartości cvarów.

Crash występowałby zarówno dla HLTV jak i każdego gracza bez flagi VIP/SVIP, kiedy to wykonywała się ta część warunku,

gdzie jako pointery wskazane były wartości cvarów rejestrowane przez bind_pcvar_num.

Odpowiedni fix został już zrobiony i pojawiła się wersja 2.0-beta2.

 

Idąc dalej:

Przy wyłączonym HLTV, ale działającym reunion leci multum błędów dotyczących dźwięków w grze

Logi w konsoli typu SV_BuildSoundMsg: player/pl_grate4.wav not precached (0) są efektem ubocznym działania Unprecachera.

Nie wpływają w żaden sposób na rozgrywkę i są obecne od niemalże samego początku tego moda - na długo przez jego upublicznieniem.

 

Przy css_overpass hud "miga" w rytmie upływających sekund

Na swoim serwerze testowym (46.29.21.219:27540, hasło: test) nic takiego nie doświadczam.

 

css_overpass ma błędy modeli i crashuje

Mapa overpass nie posiada żadnych zewnętrznych modeli, wszystkie są częścią pliku .bsp i jest ich niemało.

Zapewne wgrałeś pluginy rejestrujące dodatkowe zasoby i mino wszystko przekroczyłeś dla nich magiczny limit 512.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 16.07.2020 10:22

  • +
  • -
  • 6
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#120 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 18.07.2020 15:35

Minęły ledwie dwa dni, a w przypływie natchnienia pojawiła się wersja 2.0 Beta 3.

 

Co się zmieniło?

1. Plugin precacher został zastąpiony przez moduł metamod o większych możliwościach.

 

2. Pojawił się nowy plugin, który blokuje kupno gogli termowizyjnych i tarczy (20 modeli związanych z tarczą wyleciało także w precache).

 

3. Wszystkie modele p_ i w_ dla broni, granatów, bomby i zestawu rozbrajającego zostały zastąpione odpowiednikami z CS:GO.

Wcześniej myślałem tutaj o użyciu Entity Resource Replacement, ale ten plugin wymaga modułu Orpheu i ma swoje ograniczenia.

Jak się jednak okazało ten moduł usuwający zasoby z precache ma też możliwość ich bezpośredniego zastępowania :)

Spoiler

Spoiler

Jedyne z czym trzeba tu uważać to małe mapy, na których często leżą bronie.

Ich modele muszą być osobno zastąpione lub ich byty powinny zostać usunięte albo mapa będzie się crashować.

Alternatywnie zamiast małych map można użyć pluginu Map Blocking Walls, do czego gorąco zachęcam.

 

4. W związku z zredukowaniem liczby zasobów w precache dodana została mapa csgo_cobblestone.

Spoiler

 

5. Z pluginu statystyk usunięte zostały dźwięki. Jeśli ktoś bardzo je chce, może wgrać sobie jakąś wersję Ultimate Sounds.

 

6. Do README dodana została krótka instrukcja instalacji moda na serwerze.

 


Użytkownik O'Zone edytował ten post 18.07.2020 15:39

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych