Witam, mój problem polega na tym że nie wiem jak dodać if, pokaże kod będzie mi łatwiej wytłumaczyć.
public AllSkins(){
new Line[128], Data[5][48], Len;
allSkins++;
if(file_exists("addons/amxmodx/configs/csgo/skins.cfg"))
{
for(new i; i < file_size("addons/amxmodx/configs/csgo/skins.cfg", 1); i++)
{
read_file("addons/amxmodx/configs/csgo/skins.cfg", i, Line, charsmax(Line), Len);
if(strlen(Line) < 5 || Line[0] == ';')
continue;
parse(Line, Data[0], charsmax(Data[]), Data[1], charsmax(Data[]), Data[2], charsmax(Data[]), Data[3], charsmax(Data[]), Data[4], charsmax(Data[]));
skinWeaponid[allSkins] = str_to_num(Data[0]);
copy(skinName[allSkins], charsmax(skinName), Data[1]);
if(ValidMdl(Data[2]))
{
precache_model(Data[2]);
copy(skinModelsPath[allSkins], charsmax(skinModelsPath), Data[2]);
}
skinChanceDrop[allSkins] = str_to_num(Data[3]);
greenCase[allSkins] = str_to_num(Data[4]);
allSkins++;
}
}
}
Mam tu kod na ustawianie id skina nazwy itd. A tutaj jest kod na otwieranie skrzynki:
public chestOpen3(id)
{
new rWeapon = random_num(1, allSkins);
new rNum = random_num(1, 100);
if(skinChanceDrop[rWeapon]>= rNum)
{
if(40 >= random_num(1, 100))
{
new Name[33];
get_user_name(id, Name, charsmax(Name));
playerSkin[rWeapon][id]++;
playerOpenChest[id]++;
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[CS:GO]^x01 Gracz^x04 %s^x01 otworzył skrzynie AWP + KNIFE. Wydropil^x03 %s^x01 Gratulacje! :)", Name, skinName[rWeapon]);
MsgToLog("[CS:GO] %s znalazl w skrzyni AWP + KNIFE %s", Name, skinName[rWeapon]);
menuCore(id);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[CSGO:MOD]^x03 Skrzynka AWP + KNIFE byla PUSTA!");
menuCore(id);
}
}
else chestOpen3(id);
}
Jak dodać w nim że tylko skin który ma właśnie np: 1 czyli ma budowe "id skina" "nazwa" "sciezka" "szansa na drop" "i tutaj ta 1" tylko on będzie mógł wydropić z tej skrzynki próbowałem sam dodać, ale coś nie działa
Próbowałem zrobić przez właśnie tego if'a np. "if(Case[rWeapon] == 1)" Ale to nie działało lub może w złym miejscu dodałem.
Użytkownik Black004 edytował ten post 09.04.2019 22:54


Dodatki SourceMod












