Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ~ Segmentation fault


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Obelix

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 07.03.2019 21:14

Witam, 
Problem jest taki że zmieniłem TYLKO ścieżkę modelu w silniku Serwera i serwer się nie odpala. (Brak błędów kompilacji) 

Error: 

Na serwerze wystąpił błąd: ./hlds_run: line 2 2148 Segmentation fault (core dumped) $HL_CMD
Błąd Segmentation Fault jest następstwem przeciążenia procesu serwera w wyniku konfliktu silnika HLDS ze składnikami serwera lub w wyniku błędu/luki w samym silniku serwera. Składnikiem, który powoduje konflikt najczęściej jest modyfikacja, plugin lub mapa Więcej informacji znajdziesz w FAQ

 

Więcej raczej nie ma co dawać, nie wiem co powoduje ten błąd 


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.03.2019 21:16

Pokaż tę ścieżkę, a najlepiej cały public / wszystkie funkcje powiązane ze ścieżką.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Obelix

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 07.03.2019 21:26

Pokaż tę ścieżkę, a najlepiej cały public / wszystkie funkcje powiązane ze ścieżką.

Ścieżka w której dokonałem zmiany (Zmieniłem 'Kanatas' na 'Katanass'.)

 

[spoiler]
new piesci_ct[][] = {
"models/topmasters_jb/baton/p_baton.mdl", "models/topmasters_jb/baton/v_baton.mdl",
"models/topmasters_jb/machete/p_machete.mdl", "models/topmasters_jb/machete/v_machete.mdl",
"models/topmasters_jb/katana/p_katana.mdl", "models/topmasters_jb/katana/v_katana.mdl",
"models/topmasters_jb/katanass/p_katanass.mdl", "models/topmasters_jb/katanass/v_katanass.mdl"
};
[spoiler]

public plugin_precache() {
#if defined NEW_MODELS
precache_model("models/player/topmasters_ultimodel/topmasters_ultimodel.mdl");
#else
precache_model("models/player/topmasters_modelojb2/topmasters_modelojb2.mdl");
precache_model("models/player/topmasters_modelojb2/topmasters_modelojb2T.mdl");
#endif
precache_model("models/player/topmasters_kura/topmasters_kura.mdl");
#if defined DROP_LOM
precache_model("models/w_crowbar.mdl");
#endif
for(new i; i < sizeof modele; i++) precache_model(modele[i]);
for(new i; i < sizeof piesci; i++) precache_model(piesci[i]);
for(new i; i < sizeof piesci_ct; i++) precache_model(piesci_ct[i]);
for(new i; i < sizeof dzwieki; i++) precache_sound(dzwieki[i]);
for(new i; i < sizeof dzwiekiZabawy; i++) precache_sound(dzwiekiZabawy[i]);
for(new nazwa[32], i = 5; i <= 8; i++) {
format(nazwa, 31, "topmasters_jb/songs/%i.mp3", i);
precache_sound(nazwa);
}
precache_sound("weapons/357_reload1.wav");
precache_sound("weapons/bullet_hit2.wav");
precache_sound("weapons/knife_slash1.wav");
precache_sound("weapons/cbar_hitbod1.wav");
precache_sound("weapons/cbar_hitbod2.wav");
 
#if defined ICON_DUEL
DuelIcon[0] = precache_model("sprites/topmasters/duel_blue.spr");
DuelIcon[1] = precache_model("sprites/topmasters/duel_red.spr");
#endif
#if defined BEACON_LR
sprite = precache_model("sprites/white.spr");
#endif
 
for(new i; i < 5; i++) hud[i] = CreateHudSyncObj();
}

Użytkownik Obelix edytował ten post 07.03.2019 21:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych