Witam , mam pytanie dotyczące fragmentu pluginu z modelami broni.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.03.2019 20:45
Witam , mam pytanie dotyczące fragmentu pluginu z modelami broni.
Napisano 05.03.2019 21:36
Napisano 05.03.2019 22:04
Obiekt gracza nie posiada zmiennej do zarządzania modelem na ziemi ( było by to trochę bez sensu )
czyli jak mam dodać widok skina broni leżącej na ziemi ?
Napisano 05.03.2019 22:13
register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
public fw_SetModel(ent, const model[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(model, "models/w_smokegrenade.mdl")){ engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_gasnade3.mdl") return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
takie cudeńko powinno ci rozjaśnić
Napisano 05.03.2019 22:44
takie cudeńko powinno ci rozjaśnić
takie cudeńko mi nie pomoże bo to jest menu z 5 skinów i co jeśli będzie skin nr 2 założony z zmienię na 5 ? Bo twój zmieni tylko podstawowy skin
Napisano 05.03.2019 22:48
Nigdzie nie nakreśliłeś obecnej sytuacji, więc nie miej wyrzutów.
Zawsze możesz w pev_impulse zapisywać sobie skinId a w setmodel switcha robić w zaleznosci od tego impulse
Napisano 05.03.2019 22:55
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych