Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pobranie wartości renderingu gracza
Temat rozp. Mi@po, 02.03.2019 17:40
Najlepsza odpowiedź Rivit, 02.03.2019 18:50
new Float:RAMT = 0.0; //if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha && pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxNone) pev(id, pev_renderamt, RAMT)
?
Przejdź do postu
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.03.2019 17:40
Witam, da się pobrać wartość widoczności, którą się ustawia w set_rendering? W dokumentacji nie zauważyłem nic o tym.
Moim celem jest pobrać aktualny rendering gracza, ustawić na 0, potem przywrócić poprzedni.
Moim celem jest pobrać aktualny rendering gracza, ustawić na 0, potem przywrócić poprzedni.
#2
Napisano 02.03.2019 18:50 Najlepsza odpowiedź
new Float:RAMT = 0.0; //if(pev(id, pev_rendermode) == kRenderTransAlpha && pev(id, pev_renderfx) == kRenderFxNone) pev(id, pev_renderamt, RAMT)
?
#3
#4
Napisano 02.03.2019 21:16
Też mi sie przyda, dzięki
Drzwi, bramy, rolety dzień noc, rolety rzymskie, okna drewniane - stylsc.pl
Styl s.c.
83-330 Żukowo
ul. Gdańska 5
tel. +58 685 95 92
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych