Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele admina


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SoLLuffka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 01.03.2019 21:07

Szukam pluginu który podmieni noże admina na inne w zależności od teamu w tt inne a w ct inne. Macie coś takiego?


  • +
  • -
  • 0

#2 HOAX

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 01.03.2019 21:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new PLUGIN_NAME[] =    "Podmiana modelu knife dla druzyn"
new PLUGIN_VERSION[] =     "1.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] =    "Wielkie Jol"

new gKnifeModelT_p[] = "models/new_knife_/p_knifeT.mdl"
new gKnifeModelT_v[] = "models/new_knife_/v_knifeT.mdl"
new gKnifeModelC_p[] = "models/new_knife_/p_knifeC.mdl"
new gKnifeModelC_v[] = "models/new_knife_/v_knifeC.mdl"
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache(){
    precache_model(gKnifeModelT_p);
    precache_model(gKnifeModelT_v);
    precache_model(gKnifeModelC_p);
    precache_model(gKnifeModelC_v);
}
public Event_CurWeapon(id){
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
    if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
        if(get_user_team(id) == 1){
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelT_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelT_p)
        }
        else {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelC_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelC_p)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.03.2019 23:02

Chyba lepiej uzyc Ham_Item_Deploy, ale to co podali wyżej tez będzie chyba OK.

 

Coś na wzór tego:

#include <amxmodx>
#include fakemeta
#include hamsandwich

#define m_pPlayer 41

public plugin_init()
{
	register_plugin("Modele", "1.0", "RiviT")

	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
}
 
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
	static id;
	id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
	
	if(!is_user_alive(id)) return;
	
	set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych