Kilka słów wstępu:
Kiedyś grałem na takim AIM/AWP Only HS i gracze vip mieli kevlar + hełm. Gdy się strzeliło z m4 w głowe vipa, to zadawało 84 damage. Z AK47 nie było problemu. Strasznie to denerwowało Nie wspominam już co się działo na mapach na usp/glock... Postanowiłem temu zaradzić (przynajmniej na tyle, żeby czuć komfort psychiczny) i napisałem plugin.
Zasada jest prosta:
nie masz hełmu -> dostajesz strzał w głowe -> umierasz
hs_wall_accept 0/1 (domyślnie 0)
Czy strzały przez ściany (skany) mają również natychmiastowo zabijać graczy bez hełmu.
1 - tak
0 - nie, zostaw domyślne obrażenia
https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/
Kod jest jakiś dziwny szczerze mówiąc, może da się lepiej. Chciałem zrobić to w TraceAttack, ale tam nie ma uwzględnionych hitpointów, a modyfikacja obrażeń w taki sposób (dzielić, mnożyć przez odpowiedni współczynnik) bardzo mi nie pasowała. Później chciałem w TakeDamage pre, ale jakiś problem z pobraniem gdzie gracz jest aktualnie trafiony. Testowałem pare razy i nie zawsze działało.
Ostatecznie - TraceAttack sprawdza wszystkie warunki, a TakeDamage tylko modyfikuje obrażenia jeśli trzeba.
Jakby się ktoś zastanawiał, dlaczego sprawdzam HP w TakeDamage, to robie to po to, żeby jak ktoś ma 5HP i dostanie strzała z AWP w głowe, to żeby nie pokazywało, że dostał 5 dmg, bo to śmieszne .
Plugin powinien współpracować z pluginami na pokazywanie damage.
Nazwa pluginu pozostawia tez wiele do życzenia.
23.02.2019 - zamieniono is_visible na customowe wykrywanie czy gracze się widzą. Tamto coś nie współpracowało.
11.04.2019 - usunięto jedną zapomnianą wiadomość debugową
16.08.2019 - naprawiono literówke w pev_valid
Załączone pliki
Użytkownik TibacK edytował ten post 16.08.2019 09:10