Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Serwer nie moze zaladowac bazy Graczy Steam


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ang3l

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 19.02.2019 18:10

Witam,

na jednym z serwerow posiadam blad (od kilku dni, pojawil sie sam z siebie doslownie bo nic nie bylo zmieniane)

Na serwerze widac jedynie graczy steam, ktorych to masz w znajomych ( graczy steam, ktorych nie mamy w znajomych nie widac ich Avatarow ) 

jest to u kazdego gracza nie wazne na rozdzialke. Bledow zadnych nie ma w logach, a reunion jest taki sam na innych serwerze wiec nie sadze by to byl problem.

 

Pierwszy raz spotykam sie z takim problemem i jestem doslownie skolowany 

Co z tym zrobic? 


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.02.2019 19:02

Wersja rehldsa itp. ?
Logi serwera ?
  • +
  • -
  • 0

#3 janofer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Trojmiasto
Offline

Napisano 20.02.2019 08:21

Spróbuj zaktualizować Reunion.


  • +
  • -
  • 0

#4 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 20.02.2019 18:02

reunion

[ 1] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so v0.1.75
 

Wersja rehldsa itp. ?
Logi serwera ?

Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
ReHLDS version: 3.4.0.668-dev
Build date: 09:47:42 Sep 29 2018 (1631)

w logach nic nie ma o to chodzi ;=; ...

wszystko pieknie ladnie sie laduje zero bledow jedynie zmiany map i zaladowane uslugi sklepu ( wszystkie moduly takze laduja sie poprawnie)

 


Użytkownik Ang3l edytował ten post 20.02.2019 18:05

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.02.2019 18:07

Spróbuj nowszej wersji reunion

Załączony plik  reunion_0.1.92.zip   199,34 KB  49 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#6 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 20.02.2019 18:37

Spróbuj nowszej wersji reunion

attachicon.gifreunion_0.1.92.zip

bez zmian... jestem juz doslownie zdesperowany i zalamany 2 dzien ciagle siedze i mysle o kij chodzi


  • +
  • -
  • 0

#7 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 20.02.2019 18:43

Na nakladce steam (shift+tab) "wyswietl graczy" "Serwer gry nie zgłosił obecności użytkowników Steam." nie wykrywa wcale ( nie jest to tylko i wylacznie u mnie , a u kazdej osoby uzywajacej steam'a na innym serwerze nie ma problemu)


  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.02.2019 22:30

serwer jest na tej samej maszynie co pozostałe ?
Hosting nie blokuje połączeń do serwerów steam ?
Steamid graczy jest ustawiane poprawnie ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 20.02.2019 22:50

serwer jest na tej samej maszynie co pozostałe ?
Hosting nie blokuje połączeń do serwerów steam ?
Steamid graczy jest ustawiane poprawnie ?

inny serwer stoi na 1s1k tam problemow nie ma 

nie potrafie odpowiedziec na to pytanie , ale raczej pukawka nie czyni tego

jest ustawiane poprawnie


  • +
  • -
  • 0

#10 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 20.02.2019 22:51

serwer jest na tej samej maszynie co pozostałe ?
Hosting nie blokuje połączeń do serwerów steam ?
Steamid graczy jest ustawiane poprawnie ?

inny serwer stoi na 1s1k tam problemow nie ma 

nie potrafie odpowiedziec na to pytanie , ale raczej pukawka nie czyni tego

jest ustawiane poprawnie


  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2019 19:28

Pokaż konfigurację serwera
  • +
  • -
  • 0

#12 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 21.02.2019 20:29

hostname ""
sv_contact ""
sv_region "3"
rcon_password ""
sv_password ""
log "on"
mp_logdetail "0"
mp_logmessages "1"
mp_timelimit "20"
mp_consistency "1"
mp_autokick "1"
mp_autoteambalance "1"
mp_c4timer "35"
mp_flashlight "0"
mp_footsteps "1"
mp_forcechasecam "0"
mp_freezetime "2"
mp_friendlyfire "0"
mp_limitteams "2"
mp_hostagepenalty "2"
mp_roundtime "2"
mp_tkpunish "1"
mp_startmoney "800"
mp_chattime "3"
sv_maxspeed "320"
sv_cheats "0"
allow_spectators "1"
decalfrequency "60"
sv_lan "0"
secure "1"
sv_proxies "1"
sv_allowupload "1"
sv_aim "0"
pausable "0"
sv_allowdownload "1"
sv_downloadurl ""
sv_voicequality "5"
sv_voiceenable "1"
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_alltalk "0"

server.cfg

 

 

// ReGameDLL Configuration File
echo Executing ReGameDLL Configuration File


// The style of gameplay where there aren't any teams (FFA mode)
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_freeforall 0


// Auto balancing of teams
// 0 - disabled
// 1 - on after next round (default behaviour)
// 2 - on next round
//
// Default value: "1"
mp_autoteambalance 1


// Designate the desired amount of buy time for each round. (in minutes)
// -1 - means no time limit
//  0 - disable buy
//
// Default value: "1.5"
mp_buytime 0.25


// The maximum allowable amount of money in the game
//
// Default value: "16000"
mp_maxmoney 16000


// Disable round end by game scenario
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled (never end round)
//
// Flags for fine grained control (choose as many as needed)
// a - block round time round end check
// b - block needed players round end check
// c - block VIP assassination/success round end check
// d - block prison escape round end check
// e - block bomb round end check
// f - block team extermination round end check
// g - block hostage rescue round end check
//
// Example setting: "ae" - blocks round time and bomb round end checks
// Default value: "0"
mp_round_infinite 0


// The round by expired time will be over, if on a map it does not have the scenario of the game.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
// Default value: "0"
mp_roundover 0


// Number of seconds to delay before restarting a round after a win.
// Default value: "5"
mp_round_restart_delay 5


// Disable grenade damage through walls
// 0 - disabled
// 1 - enabled
// Default value: "0"
mp_hegrenade_penetration 0


// Drop a grenade after player death
// 0 - disabled
// 1 - drop one the grenade
// 2 - drop an everyone grenades
// Default value: "0"
mp_nadedrops 0


// Player cannot respawn until next round
// if more than N seconds has elapsed since the beginning round
//
// Default value: "20"
mp_roundrespawn_time 20


// Automatically reload each weapon on player spawn
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
mp_auto_reload_weapons "0"


// Refill amount of backpack ammo up to the max
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - refill backpack ammo on player spawn
// 2 - refill backpack ammo on player spawn and on the purchase of the item
// 3 - refill backpack ammo on each weapon reload (NOTE: Useful for mods like DeathMatch, GunGame, ZombieMod etc.)
//
// Default value: "0"
mp_refill_bpammo_weapons 0


// Automatically joins the team
// 0 - disabled
// 1 - enabled (Use in conjunction with the cvar humans_join_team any/SPEC/CT/T)
//
// Default value: "0"
mp_auto_join_team 0


// Maximum number of allowed teamkills before autokick.
// Used when enabled mp_autokick.
// 0 - disabled
//
// Default value: "3"
mp_max_teamkills 3


// If set to something other than 0,
// when anybody’s scored reaches mp_fraglimit the server changes map.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_fraglimit 0


// Period between map rotations.
// 0 - means no limit
//
// Default value: "0"
mp_timelimit 20


// Players will automatically respawn when killed.
// 0  - disabled
// >0.00001 - time delay to respawn
//
// Default value: "0"
mp_forcerespawn 0


// The hostages can take damage.
// 0 - disabled
// 1 - from any team (default behaviour)
// 2 - only from CT
// 3 - only from T
mp_hostage_hurtable 1


// Show radio icon.
// 0 - disabled
// 1 - enabled (default behavior)
mp_show_radioicon 1


// Play "Bomb has been defused" sound instead of "Counter-Terrorists win" when bomb was defused
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_old_bomb_defused_sound 1


// Set's the mode for the zBot
// 0 - disabled
// 1 - enable mode Deathmatch and not allow to do the scenario
//
// Default value: "0"
bot_deathmatch 0


// Determines the type of quota.
// normal - default behaviour
// fill   - the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is bot_quota
//
// Default value: "normal"
bot_quota_mode "normal"


// Debug cvar shows triggers.
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
showtriggers 0


// When players can hear each other.
// Further explanation: https://github.com/s1lentq/ReGameDLL_CS/wiki/sv_alltalk
// 0 - dead don't hear alive
// 1 - no restrictions
// 2 - teammates hear each other
// 3 - same as 2, but spectators hear everybody
// 4 - alive hear alive, dead hear dead and alive.
//
// Default value: "0"
sv_alltalk 0


// Time to remove item that have been dropped from the players. (in seconds)
//
// Default value: "300"
mp_item_staytime 300


// Legacy func_bomb_target touch. New one is more strict.
// 0 - New behavior
// 1 - Legacy behavior
//
// Default value: "1"
mp_legacy_bombtarget_touch "1"


// Specifies the players defense time after respawn. (in seconds).
// 0 - disabled
// >0.00001 - time delay to remove protection
//
// Default value: "0"
mp_respawn_immunitytime "0"


// Kill the player in filled spawn before spawning some one else (Prevents players stucking in each other).
// Only disable this if you have semiclip or other plugins that prevents stucking
// 0 - disabled
// 1 - enabled
//
// Default value: "1"
mp_kill_filled_spawn "1"

game.cfg

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#13 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 21.02.2019 20:30

reunion jest klasyczne z wersji ktora podales 


  • +
  • -
  • 0

#14 Ang3l

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 23.02.2019 09:51

@re
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych