Siema, na serwerze mam glosowanie na mape, wybieramy mape i można ją normalnie sprawdzic na !nextmap ale kiedy mapa sie skonczy to nie ma zmiany na tą wybraną tylko mecz jest od nowa na tej co była. Jak moge to naprawic?
w konsoli serwera pisze cos takiego:
CHANGELEVEL: Looking for next level in mapgroup ''
Looking for next map in mapgroup ''...
CHANGELEVEL: GetNextMap failed for mapgroup '', map group invalid or empty
Na serwerze mam UMC https://forums.allie...ad.php?t=134190
podział na grupy wyglada tak:
"umc_mapcycle"
{
"awp"
{
"awp_arena2" {}
"awp_aztec" {}
"awp_comeback_fix" {}
"awp_dust_sg" {}
"awp_garden" {}
"awp_india_nav72" {}
"awp_junglejam" {}
"awp_kox" {}
"awp_lego_2" {}
"awp_lego_2011" {}
"awp_lego_2015" {}
"awp_lego_2016" {}
"awp_lego_9" {}
"awp_lego_asia" {}
"awp_lego_csgo" {}
"awp_lego_fort" {}
"awp_lego_x" {}
"awp_legoarena_csgo" {}
"awp_pro" {}
"awp_summer" {}
"awp_towe_lego" {}
"awp_western" {}
}
"aim"
{
"aim_100hp" {}
"aim_AK47"
{
"max_players" "12"
}
"aim_allpistols" {}
"aim_crazyjump_go" {}
"aim_cross"
{
"max_players" "14"
}
"aim_deagle" {}
"aim_deagle2_nav72" {}
"aim_deagle7k" {}
"aim_deagle8k_go" {}
"aim_deagle_jungle" {}
"aim_forgotten" {}
"aim_fresh_day" {}
"aim_glockon" {}
"aim_krieg" {}
"aim_map"
{
"max_players" "10"
}
"aim_map_p250_wise_edit" {}
"aim_minecraft_valley" {}
"aim_minecraftriflemap" {}
"aim_night_deagle" {}
"aim_redline" {}
"aim_sky" {}
"aim_warmup_sg" {}
}
}