Hey, doda mi ktoś do tego fragmentu kodu frakcje? https://amxx.pl/topi...osoby/?p=209383
Reszte kodu już dodałem, ale nie wiem jak się zabrać za składanie tego, bo podmienić nie mogę bo już awanse mam dodane.
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
  
new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;
  
for(;;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
menu_additem(menu, klasa, numer);
}
  
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
  
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
  
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
  
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}  
  
new data[65], name[65], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback) 
item = str_to_num(data);
  
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
  
nowa_klasa_gracza[id] = item;
  
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
  
return PLUGIN_CONTINUE;
}
					
					

 
Dodatki SourceMod







  QTM_CodMod.amxx






