Witam, mam pytanie czy istnieje funkcja, do powielania entów,
chodzi mi konkretnie o to że dany Ent jest już na mapie, i chciałbym go powielić np o 4,
czyli w jednym miejscu jest np obiekt, który posiada 4 enty, i mogę go sobie wziąć.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.02.2019 23:43
Witam, mam pytanie czy istnieje funkcja, do powielania entów,
chodzi mi konkretnie o to że dany Ent jest już na mapie, i chciałbym go powielić np o 4,
czyli w jednym miejscu jest np obiekt, który posiada 4 enty, i mogę go sobie wziąć.
Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.
SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757
Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757
Napisano 03.02.2019 10:47
Ja się z taką nie spotkałem (darmową). Jak dobrze rozumiem chciał byś zrobić tzw. kopiowanie elementu. Kiedyś się też nad tym zastanawiałem i myślę że można by pobierać współrzędne enta i tworzyć identyczne w tym samym miejscu lub obok ale tak jak pisałem to tylko moja sugestia i nw czy ona by wypaliła bo nie testowałem.
Napisano 03.02.2019 11:48
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 03.02.2019 13:54
Zrobiłem Coś takiego, ale nie działa!
Toldi, tutaj rzecz w tym, żeby wyciągnąć odpowiednie dane i przenieść je na nowy byt.
Zależnie od tego, czego potrzebujesz, będziesz musiał tworzyć byt z takimi samymi danymi, jak na przykład classname, movetype, pevy etc.
Pokaż co chcesz skopiować.
public KopiujEnta(id){ if( !GameWork ){ return PLUGIN_HANDLED } new ent; new szCreateEnt[33]; entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szCreateEnt, 32); if(is_valid_ent(ent)) create_entity("func_wall") return PLUGIN_HANDLED }
Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.
SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757
Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757
Napisano 03.02.2019 17:31
Kiedyś sam próbowałem robić mapkę na bb to z tego co pamiętam to bloczek do budowania na basebuilder to zwykły func_wall jak zresztą już wyżej podał więc chyba samo pobranie współrzędnym obiektu by wystarczyło bo żadnych innych danych jak dobrze pamiętam nie trzeba było ustawiać.
@edit: No i wymiary samego klocka.
Napisano 03.02.2019 18:54
Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.
SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757
Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757
Napisano 03.02.2019 19:34
Index modelu to normalny integer przechowywany w polach obiektu więc tak
Napisano 03.02.2019 22:08
Index modelu to normalny integer przechowywany w polach obiektu więc tak
if (!GetEntMover(ent) && !GetLastMover(ent) && is_valid_ent(ent)){ new szClass[10]; new x = entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9); client_print(id, print_chat,"Ciag znakow tego stringa = %d",x) new y[33]; new z = create_entity("func_wall"); entity_set_origin(z, Float:{100.0,100.0,100.0}) entity_set_string(z, EV_SZ_classname, y[32]) }
posiadam taki kod, ale nie działa nie wiem jak to napisać za bardzo...
Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.
SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757
Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757
Napisano 04.02.2019 12:45
Z ciekawości - gdyby pętlą przekopiować wszystkie pevy?
Mamy przecież pev_string_start, pev_string_end
Czy są jakieś dane jeszcze poza tymi z pev?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych