Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja tworząca enty | powielanie entów.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.02.2019 23:43

Witam, mam pytanie czy istnieje funkcja, do powielania entów,

chodzi mi konkretnie o to że dany Ent jest już na mapie, i chciałbym go powielić np o 4,

czyli w jednym miejscu jest np obiekt, który posiada 4 enty, i mogę go sobie wziąć.


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.02.2019 10:47

Ja się z taką nie spotkałem (darmową). Jak dobrze rozumiem chciał byś zrobić tzw. kopiowanie elementu. Kiedyś się też nad tym zastanawiałem i myślę że można by pobierać współrzędne enta i tworzyć identyczne w tym samym miejscu lub obok ale tak jak pisałem to tylko moja sugestia i nw czy ona by wypaliła bo nie testowałem.


  • +
  • -
  • 0

#3 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 050
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.02.2019 11:48

Toldi, tutaj rzecz w tym, żeby wyciągnąć odpowiednie dane i przenieść je na nowy byt.
Zależnie od tego, czego potrzebujesz, będziesz musiał tworzyć byt z takimi samymi danymi, jak na przykład classname, movetype, pevy etc.
Pokaż co chcesz skopiować.
  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2019 13:54

Zrobiłem Coś takiego, ale nie działa!

 

Toldi, tutaj rzecz w tym, żeby wyciągnąć odpowiednie dane i przenieść je na nowy byt.
Zależnie od tego, czego potrzebujesz, będziesz musiał tworzyć byt z takimi samymi danymi, jak na przykład classname, movetype, pevy etc.
Pokaż co chcesz skopiować.

 

public KopiujEnta(id){
if( !GameWork ){
return PLUGIN_HANDLED
}
 
new ent;
new szCreateEnt[33];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szCreateEnt, 32);
if(is_valid_ent(ent))
create_entity("func_wall")
 
 
return PLUGIN_HANDLED
 
 
}

Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#5 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.02.2019 17:31

Kiedyś sam próbowałem robić mapkę na bb to z tego co pamiętam to bloczek do budowania na basebuilder to zwykły func_wall jak zresztą już wyżej podał więc chyba samo pobranie współrzędnym obiektu by wystarczyło bo żadnych innych danych jak dobrze pamiętam nie trzeba było ustawiać.

 

@edit: No i wymiary samego klocka.


  • +
  • -
  • 1

#6 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2019 18:54

A jest możliwość przechowania modelu bytu ? Bo jak edytowałem tekstury mapy to każdy model miał konkretne id np jeden obiekt miał 188 i czy da się przechowywać w zmiennej ?

Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.02.2019 19:34

Index modelu to normalny integer przechowywany w polach obiektu więc tak


  • +
  • -
  • 0

#8 Pawlik4Ver

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:239
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2019 22:08

Index modelu to normalny integer przechowywany w polach obiektu więc tak

if (!GetEntMover(ent) && !GetLastMover(ent) && is_valid_ent(ent)){
 
new szClass[10];
new x = entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9);
client_print(id, print_chat,"Ciag znakow tego stringa = %d",x)
new y[33];
new z = create_entity("func_wall");
entity_set_origin(z, Float:{100.0,100.0,100.0})
entity_set_string(z, EV_SZ_classname, y[32])
 
 
 
 
}

 

posiadam taki kod, ale nie działa nie wiem jak to napisać za bardzo...


Tworze strony Internetowe/WWW (HTML5/CSS, PHP), oraz robię paczki do cs1.6( pisze pluginy też ) na zamówienie.

SPRZEDAM PACZKĘ BASEBUILDER DNKS, mod doskonalony paczka możliwa do zobaczenia przed zakupem, więcej na priv lub GG: 62653757

Skontaktować możesz się zemną przez GG:62653757


#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.02.2019 12:45

Z ciekawości - gdyby pętlą przekopiować wszystkie pevy?

 

Mamy przecież pev_string_start, pev_string_end

 

 

Czy są jakieś dane jeszcze poza tymi z pev? :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych