Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie wyswietlaja sie wiadomosci w Lol Sounds


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cess006

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 31.01.2019 21:42

Witam, mianowicie po ostatnim moim temacie, gdzie był błąd przy kompilacji, to teraz nie wyświetla się to co powinno, czyli w pliku txt jest:

LOL_MSG_DOUBLE_KILL = !g%s!y zabil !t%s!y robiac Dwa Trupy!

a na czacie wyświetla się to:

LOL_MSG_DOUBLE_KILL

Sma:

Załączony plik  sounds.sma   7,48 KB  37 Ilość pobrań
  sounds.amxx


  • +
  • -
  • 0

#2 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 31.01.2019 22:07

ColorChat(0, getUserTeam(killer) == FM_CS_TEAM_T ? BLUE : RED, LOL_MESSAGE[g_Kills[killer] - 2], "%L", LANG_SERVER, sKillerName, sVictimName);

zamień na

ColorChat(0, getUserTeam(killer) == FM_CS_TEAM_T ? BLUE : RED, "%L", LANG_SERVER, LOL_MESSAGE[g_Kills[killer] - 2], sKillerName, sVictimName);

i mam uwagę do tego:
!g
!y
!t
to działa w ad_managerze ponieważ tam jest podmienianie tych symboli na poprawny znak.
odpowiednio:
!g powinno być zamienione na ^x04
!y na ^x01
!t na ^x03


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#3 Cess006

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 01.02.2019 23:18

ColorChat(0, getUserTeam(killer) == FM_CS_TEAM_T ? BLUE : RED, LOL_MESSAGE[g_Kills[killer] - 2], "%L", LANG_SERVER, sKillerName, sVictimName);

zamień na

ColorChat(0, getUserTeam(killer) == FM_CS_TEAM_T ? BLUE : RED, "%L", LANG_SERVER, LOL_MESSAGE[g_Kills[killer] - 2], sKillerName, sVictimName);

i mam uwagę do tego:
!g
!y
!t
to działa w ad_managerze ponieważ tam jest podmienianie tych symboli na poprawny znak.
odpowiednio:
!g powinno być zamienione na ^x04
!y na ^x01
!t na ^x03

 

Teraz jest problem, bo zamiast normalnego pokolorowanego tekstu, wyświetla się:

x04%sx01 zabil x03%sx01 robiac Dwa Trupy!

Tak, dawałem znak "^" przed x03 itd..


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych