Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Classname działka


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.01.2019 21:21

Jaki classname mają działka np. takie na mapie zm_hs_horror ?

Chciałem zablokować używanie ich, próbowałem z wszystkimi func_tank(...) , item_airtank i tank, ale żadno z nich nie zablokowało działka.


Użytkownik csMaster edytował ten post 30.01.2019 21:22

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 30.01.2019 22:26

Sprawdź tym:

 

https://amxx.pl/topi...ine-entity-lab/


  • +
  • -
  • 0

#3 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 30.01.2019 22:34

L 01/30/2019 - 22:34:18: [test.amxx] Classname: func_tank (17)
L 01/30/2019 - 22:34:18: [test.amxx] Classname: func_tankcontrols (15)

Chyba któreś z tych


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 30.01.2019 22:49

Zrobiłem to w ten sposób:

public TakeDamage_Post(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagetype)
{
	if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_alive(this))
		return;
	
	new szClassName[64];
	entity_get_string(idinflictor, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName));
	
	if(equal(szClassName, "tank")
	|| equal(szClassName, "func_tank")
	|| equal(szClassName, "func_tankcontrols")
	|| equal(szClassName, "func_tanklaser")
	|| equal(szClassName, "func_tankmortar")
	|| equal(szClassName, "func_tankrocket")
	|| equal(szClassName, "item_airtank"))
		bot_respond(idattacker, 1);
}

Powinienem zginąć, ale pewnie coś źle robię. Czy aby na pewno idinflictor byłby identyfikatorem działka ? >.<


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych