Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem Dotyczący Szybkośli kulek w PB


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DinGo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 19.01.2019 16:34

Witam mam problem dosyć dziwny tz:
Zmieniam mape od razu czas pomiędzy każdym strzałem jest na 0 a ustawialem na 0.10 wszędzie ustawiłem na 0.10 a serwerze caly czas zmienia sie na 0 co mam zrobić?



 

 

////////////////////////

//// Paintball - cvary
//////////
// Paintballgun.amxx   
amx_pbgun 1 // - W��cza paintballgun
amx_pbusp 1 // - W��cza USP paintballgun
amx_pbglock 1 // - W��cza Glock paintballgun
pbgun_color 2 // - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun 2 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa tt (1-5)
pbgun_ctgun 8 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa ct (6-10)
pbgun_shots 100 // - Ile kolorowych "kulek" mo�e by� wywalonych raz (je�li tw�j serwer si� psuje lub laguje, obni�a t� warto��)
pbgun_velocity 2000 // - Szybko�� lotu kolorowych "kulek" (musi by� ni�sza ni� sv_maxvelocity (domy�lnie 2000))
pbgun_speed 0,10 // - Czas pomi�dzy ka�dym strza�em
pbgun_life 15 // - Jak d�ugo te farbki zostaj� roztegowane :D
pbgun_glow "ab" // - a = glows paintball, paintball, b = trasa
pbgun_damage 100 // - Ilo�� zadanych obra�e�, kt�re zadaje strzelaj�c farbkami
pbgun_sound 1 // - Dzwi�ki strza�u i uderzenia
// Paintballmod.amxx
amx_pbmod 1 // - Bronie na farbki w��czone na "1"
amx_pbammo 4 // - Ile "prze�adowa�" ka�dy gracz otrzymuje
amx_pbmoney 1 // - W��cza je�li gracz nie ma kasy
amx_pbstrip 1 //- W��cza je�li bronie gracza s� usuwane
amx_pbdm 0 // - Je�li w��czone to gracze b�d� o�ywieni po 3sekundach po umarciu
amx_pbspawnprotect 6 // - Czas w kt�rym gracz nie mo�e by� zabity po jego o�ywieniu(0, aby wy��czy�)
// Paintballnade.amxx
amx_pbnade 1 // Wlacza granat paintballowy
pbnade_radius 150 // (cs units) ustala zakres pola razenia granatu, w ktorym musi znalezc sie gracz by zginac
///////////////////////////
/////

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 19.01.2019 17:03

0,10 -> 0.1


  • +
  • -
  • 0

#3 DinGo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 19.01.2019 20:38

Ale chodzi oto że na serwerze co mapę się resetuje na 0
  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 19.01.2019 21:09

No a co ja Ci bez pluginu powiem więcej?


  • +
  • -
  • 0

#5 DinGo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 19.01.2019 22:05

No a co ja Ci bez pluginu powiem więcej?

Proszę oto on :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 19.01.2019 22:38

Tu jest ustawione na 0.08

Ten plugin nie nadpisuje conifgu czy co tam masz.

 

Sprawdz wartość tego cvara podczas gry. pbgun_speed w konsole wpisz.

 

I zrób to co mówiłem:


0,10 -> 0.1



  • +
  • -
  • 1

#7 DinGo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 20.01.2019 09:55

Ok dzięki.
Do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych