Witam mam problem dosyć dziwny tz:
Zmieniam mape od razu czas pomiędzy każdym strzałem jest na 0 a ustawialem na 0.10 wszędzie ustawiłem na 0.10 a serwerze caly czas zmienia sie na 0 co mam zrobić?
////////////////////////
//// Paintball - cvary//////////// Paintballgun.amxxamx_pbgun 1 // - W��cza paintballgunamx_pbusp 1 // - W��cza USP paintballgunamx_pbglock 1 // - W��cza Glock paintballgunpbgun_color 2 // - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]pbgun_tgun 2 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa tt (1-5)pbgun_ctgun 8 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa ct (6-10)pbgun_shots 100 // - Ile kolorowych "kulek" mo�e by� wywalonych raz (je�li tw�j serwer si� psuje lub laguje, obni�a t� warto��)pbgun_velocity 2000 // - Szybko�� lotu kolorowych "kulek" (musi by� ni�sza ni� sv_maxvelocity (domy�lnie 2000))pbgun_speed 0,10 // - Czas pomi�dzy ka�dym strza�empbgun_life 15 // - Jak d�ugo te farbki zostaj� roztegowanepbgun_glow "ab" // - a = glows paintball, paintball, b = trasapbgun_damage 100 // - Ilo�� zadanych obra�e�, kt�re zadaje strzelaj�c farbkamipbgun_sound 1 // - Dzwi�ki strza�u i uderzenia// Paintballmod.amxxamx_pbmod 1 // - Bronie na farbki w��czone na "1"amx_pbammo 4 // - Ile "prze�adowa�" ka�dy gracz otrzymujeamx_pbmoney 1 // - W��cza je�li gracz nie ma kasyamx_pbstrip 1 //- W��cza je�li bronie gracza s� usuwaneamx_pbdm 0 // - Je�li w��czone to gracze b�d� o�ywieni po 3sekundach po umarciuamx_pbspawnprotect 6 // - Czas w kt�rym gracz nie mo�e by� zabity po jego o�ywieniu(0, aby wy��czy�)// Paintballnade.amxxamx_pbnade 1 // Wlacza granat paintballowypbnade_radius 150 // (cs units) ustala zakres pola razenia granatu, w ktorym musi znalezc sie gracz by zginac////////////////////////////////