Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z komplikacją pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolekx34

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:HLDK
Offline

Napisano 06.01.2019 20:51

Witam mam problem z komplikacją problemu i nw co źle tam zrobiłem :/ 

 

 

Pomoże ktoś? :] 

 

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Nozowka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HLDK"
 
#define SPRAWDZ 3431
 
new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new randowmowa_bron = random_num(0,23);
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
rr_czas = register_cvar("rr_czas","50")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
 
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        switchweapon(id)
 
        noze = true
 
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}
public LosowaBron(id)
{
 if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
 {
  new randowmowa_bron = random_num(0,23);
  switch(randowmowa_bron) 
  {
   case 0:  
   {
    give_item(id, "weapon_p228");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 P228")
   }
   case 1:  
   {
    give_item(id, "weapon_scout");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 SCOUT")
   }
   case 2:  
   {
    give_item(id, "weapon_xm1014");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014 , 32);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 XM1014")
   }
   case 3:  
   {
    give_item(id, "weapon_mac10");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10 , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 MAC10")
   }
   case 4:  
   {
    give_item(id, "weapon_aug");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG , 120);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 AUG")
   }
   case 5:  
   {
    give_item(id, "weapon_elite");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE , 120);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 ELITE")
   }
   case 6:  
   {
    give_item(id, "weapon_fiveseven");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN , 100);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 FIVESEVEN")
   }
   case 7:  
   {
    give_item(id, "weapon_ump45");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45 , 100);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 UM45")
   }
   case 8:  
   {
    give_item(id, "weapon_sg550");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550 , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 SG550")
   }
   case 9:  
   {
    give_item(id, "weapon_galil");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 GALIL")
   }
   case 10: 
   {
    give_item(id, "weapon_famas");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 FAMAS")
   }
   case 11: 
   {
    give_item(id, "weapon_usp");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP , 100);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 USP")
   }
   case 12:  
   {
    give_item(id, "weapon_glock18");
    cs_set_user_b
22:29
give_item(id, "weapon_glock18");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18 , 120);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 GLOCK")
   }
   case 13:  
   {
    give_item(id, "weapon_awp");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP , 30);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 AWP")
   }
   case 14:  
   {
    give_item(id, "weapon_mp5navy");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY , 120);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 MP5")
   }
   case 15:  
   {
    give_item(id, "weapon_m249");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249 , 200);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 M249")
   }
   case 16:  
   {
    give_item(id, "weapon_m3");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3 , 32);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 M3")
   }
   case 17:  
   {
    give_item(id, "weapon_m4a1");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1 , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 M4A1")
   }
   case 18:  
   {
    give_item(id, "weapon_tmp");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP , 120);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 TMP")
   }
   case 19:  
   {
    give_item(id, "weapon_g3sg1");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1 , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 G3SG1")
   }
   case 20:  
   {
    give_item(id, "weapon_deagle")
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE , 35);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 DEAGLE")
   }
   case 21:  
   {
    give_item(id, "weapon_sg552");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552 , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 SG552")
   }
   case 22:  
   {
    give_item(id, "weapon_ak47");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47 , 90);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 AK47")
   }
   case 23:  
   {
    give_item(id, "weapon_p90");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90 , 100);
    wiadomosc(id, "Bedziesz gral:^x04 P90")
   }
  }
 }
}
public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
 
        set_hudmessage(255, 170, 127, 0.33, 0.04, 0, 6.0, 20.0)
        show_hudmessage( id, "[Rozgrzewka] Zakonczy sie za: [%d]", Odliczanie[id] )
        
 
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
set_cvar_num("sv_restart", 2);
ColorChat(id, RED, "");  
noze = false
}
}
public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE
 
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
if(!noze)
return
 
new id = read_data(2)
set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 120
Super Hero

  • Postów:2 073
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.01.2019 21:34

Najwidoczniej za bardzo skomplikowałeś problem.

 

Btw. ten kod jest okropny, a w dodatku z tego co widzę to nie zadziała.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 bolekx34

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:HLDK
Offline

Napisano 06.01.2019 21:53

A w tym pomożesz dodać tylko na losowe bronie? :] 

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Nozowka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HLDK"
 
#define SPRAWDZ 3431
 
new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
rr_czas = register_cvar("rr_czas","70")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
 
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
                
}
public Start(id)
{
        switchweapon(id)
 
        noze = true
 
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}
public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ       
 
        set_hudmessage(255, 170, 127, 0.33, 0.04, 0, 6.0, 20.0)
        show_hudmessage( id, "[Rozgrzewka] Zakonczy sie za: [%d]", Odliczanie[id] )
        
 
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
set_cvar_num("sv_restart", 1);
ColorChat(id, RED, "Zyczymy dobrych fragow.");  
noze = false
}
}
public switchweapon(id)
{  
if (!noze)
 
return PLUGIN_CONTINUE
 
engclient_cmd(id,"weapon_ups")
engclient_cmd(id,"weapon_glock18")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
if(!noze)
return
 
new id = read_data(2)
set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych