Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zna ktoś fukcje na losową broń do rozgrzewki?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolekx34

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:HLDK
Offline

Napisano 04.01.2019 14:22

Tak jak w pytaniu? Gdzie mogę znaleźć funkcje taką, aby dodać do swojej rozgrzewki"? 


  • +
  • -
  • 0

#2 janofer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Trojmiasto
Offline

Napisano 04.01.2019 14:49

new gun;
new weapon[] = {
			"weapon_p228",
			"weapon_scout",
			"weapon_xm1014",
			"weapon_mac10",
			"weapon_aug",
			"weapon_elite",
			"weapon_fiveseven",
			"weapon_ump45",
			"weapon_sg550",
			"weapon_gali",
			"weapon_famas",
			"weapon_usp",
			"weapon_glock18",
			"weapon_awp",
			"weapon_mp5navy",
			"weapon_m249",
			"weapon_m3",
			"weapon_m4a1",
			"weapon_tmp",
			"weapon_g3sg1",
			"weapon_deagle",
			"weapon_sg552",
			"weapon_ak47",
			"weapon_p90"
			};
			
new ammo[] = {
			"ammo_357sig",
			"ammo_762nato",
			"ammo_buckshot",
			"ammo_45acp",
			"ammo_556nato",
			"ammo_9mm",
			"ammo_57mm",
			"ammo_45acp",
			"ammo_556nato",
			"ammo_556nato",
			"ammo_556nato",
			"ammo_45acp",
			"ammo_9mm",
			"ammo_338magnum",
			"ammo_9mm",
			"ammo_556natobox",
			"ammo_buckshot",
			"ammo_556nato",
			"ammo_9mm",
			"ammo_762nato",
			"ammo_50ae",
			"ammo_556nato",
			"ammo_762nato",
			"ammo_57mm"
			};
			
gun = random_num(0, ArraySize(weapon)-1);
give_item(id, weapon[gun]);
give_item(id, ammo[gun]);

Spróbuj


  • +
  • -
  • 0

#3 bolekx34

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:HLDK
Offline

Napisano 04.01.2019 14:54

new gun;
new weapon[] = {
			"weapon_p228",
			"weapon_scout",
			"weapon_xm1014",
			"weapon_mac10",
			"weapon_aug",
			"weapon_elite",
			"weapon_fiveseven",
			"weapon_ump45",
			"weapon_sg550",
			"weapon_gali",
			"weapon_famas",
			"weapon_usp",
			"weapon_glock18",
			"weapon_awp",
			"weapon_mp5navy",
			"weapon_m249",
			"weapon_m3",
			"weapon_m4a1",
			"weapon_tmp",
			"weapon_g3sg1",
			"weapon_deagle",
			"weapon_sg552",
			"weapon_ak47",
			"weapon_p90"
			};
			
new ammo[] = {
			"ammo_357sig",
			"ammo_762nato",
			"ammo_buckshot",
			"ammo_45acp",
			"ammo_556nato",
			"ammo_9mm",
			"ammo_57mm",
			"ammo_45acp",
			"ammo_556nato",
			"ammo_556nato",
			"ammo_556nato",
			"ammo_45acp",
			"ammo_9mm",
			"ammo_338magnum",
			"ammo_9mm",
			"ammo_556natobox",
			"ammo_buckshot",
			"ammo_556nato",
			"ammo_9mm",
			"ammo_762nato",
			"ammo_50ae",
			"ammo_556nato",
			"ammo_762nato",
			"ammo_57mm"
			};
			
gun = random_num(0, ArraySize(weapon)-1);
give_item(id, weapon[gun]);
give_item(id, ammo[gun]);

Nie komplukuje 

 

 


Nie działa :/


Użytkownik bolekx34 edytował ten post 04.01.2019 14:56

  • +
  • -
  • 0

#4 bolekx34

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:161
  • GG:
  • Imię:HLDK
Offline

Napisano 04.01.2019 14:57

To jest kod mojej rozgrzewki:

 

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>
 
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
 
#define HUD_FREQ 1.0
#define TASK_MESSAGE 332912
#define WARMUP_DURATION 60
 
new g_iTimer
new gun;
new weapon[] = {
"weapon_p228",
"weapon_scout",
"weapon_xm1014",
"weapon_mac10",
"weapon_aug",
"weapon_elite",
"weapon_fiveseven",
"weapon_ump45",
"weapon_sg550",
"weapon_gali",
"weapon_famas",
"weapon_usp",
"weapon_glock18",
"weapon_awp",
"weapon_mp5navy",
"weapon_m249",
"weapon_m3",
"weapon_m4a1",
"weapon_tmp",
"weapon_g3sg1",
"weapon_deagle",
"weapon_sg552",
"weapon_ak47",
"weapon_p90"
};
 
new ammo[] = {
"ammo_357sig",
"ammo_762nato",
"ammo_buckshot",
"ammo_45acp",
"ammo_556nato",
"ammo_9mm",
"ammo_57mm",
"ammo_45acp",
"ammo_556nato",
"ammo_556nato",
"ammo_556nato",
"ammo_45acp",
"ammo_9mm",
"ammo_338magnum",
"ammo_9mm",
"ammo_556natobox",
"ammo_buckshot",
"ammo_556nato",
"ammo_9mm",
"ammo_762nato",
"ammo_50ae",
"ammo_556nato",
"ammo_762nato",
"ammo_57mm"
};
 
gun = random_num(0, ArraySize(weapon)-1);
give_item(id, weapon[gun]);
give_item(id, ammo[gun]);
 
public plugin_init()
{
register_plugin("Warmup Round", "1.0", "OciXCrom")
g_iTimer = WARMUP_DURATION
set_task(HUD_FREQ, "display_message", TASK_MESSAGE, .flags = "b")
}
 
public display_message()
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "b")
 
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
 
if(1 <= get_user_team(iPlayer) <= 2)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, iPlayer)
}
 
set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
show_dhudmessage(0, "[Czas rozgrzewki: %i]", g_iTimer)
 
if(--g_iTimer == 0)
{
remove_task(TASK_MESSAGE)
server_cmd("sv_restartround 1")
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 janofer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Trojmiasto
Offline

Napisano 08.01.2019 09:09

Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
 
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
 
#define HUD_FREQ 1.0
#define TASK_MESSAGE 332912
#define WARMUP_DURATION 60
 
new g_iTimer
new gun;
new weapon[] = {
"weapon_p228",
"weapon_scout",
"weapon_xm1014",
"weapon_mac10",
"weapon_aug",
"weapon_elite",
"weapon_fiveseven",
"weapon_ump45",
"weapon_sg550",
"weapon_gali",
"weapon_famas",
"weapon_usp",
"weapon_glock18",
"weapon_awp",
"weapon_mp5navy",
"weapon_m249",
"weapon_m3",
"weapon_m4a1",
"weapon_tmp",
"weapon_g3sg1",
"weapon_deagle",
"weapon_sg552",
"weapon_ak47",
"weapon_p90"
};
 
new ammo[] = {
"ammo_357sig",
"ammo_762nato",
"ammo_buckshot",
"ammo_45acp",
"ammo_556nato",
"ammo_9mm",
"ammo_57mm",
"ammo_45acp",
"ammo_556nato",
"ammo_556nato",
"ammo_556nato",
"ammo_45acp",
"ammo_9mm",
"ammo_338magnum",
"ammo_9mm",
"ammo_556natobox",
"ammo_buckshot",
"ammo_556nato",
"ammo_9mm",
"ammo_762nato",
"ammo_50ae",
"ammo_556nato",
"ammo_762nato",
"ammo_57mm"
};

 
public plugin_init()
{
register_plugin("Warmup Round", "1.0", "OciXCrom")
g_iTimer = WARMUP_DURATION
set_task(HUD_FREQ, "display_message", TASK_MESSAGE, .flags = "b")
}
 
public display_message()
{
new iPlayers[32], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "b")
 
for(new i, iPlayer; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
 
if(1 <= get_user_team(iPlayer) <= 2) {
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, iPlayer)
gun = random_num(0, ArraySize(weapon)-1);
give_item(iPlayer, weapon[gun]);
give_item(iPlayer, ammo[gun]);
}
}
 
set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
show_dhudmessage(0, "[Czas rozgrzewki: %i]", g_iTimer)
 
if(--g_iTimer == 0)
{
remove_task(TASK_MESSAGE)
server_cmd("sv_restartround 1")
}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych