Posiadam plugin na skiny, lecz chcę dodać do niego także, żeby osoby beż żadnych flag mogły posiadać skiny, po jednym dodatkowym w każdym rodzaju broni, oraz dodać dodatkowo skiny do deagle'a, usp i glocka. Ktoś mógłby pomóc?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Skiny dla user.
Temat rozp. shotinday, 24.12.2018 14:25
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 24.12.2018 14:25
#2
Napisano 24.12.2018 14:54
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include fakemeta
#include hamsandwich
#define m_pPlayer 41
public plugin_init()
{
register_plugin("Modele", "1.0", "riviT")
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "fwHamItemDeployPost", 1)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "fwHamItemDeployPost", 1)
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "fwHamItemDeployPost", 1)
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
precache_model("models/vip/v_awp.mdl");
}
public fwHamItemDeployPost(ent)
{
static id;
id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
if(!is_user_alive(id)) return;
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){ //vip
switch(cs_get_weapon_id(ent))
{
case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
}
}else{ //zwykly gracz
switch(cs_get_weapon_id(ent))
{
case CSW_M4A1: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
case CSW_AK47: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
case CSW_AWP: set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/vip/v_awp.mdl")
}
}
}
wygrzebałem takie cos u siebie, zmien se flage, sciezki do modeli i bronie jakie są podmieniane
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












