Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawa kodu na VipaPlugin Vip


Najlepsza odpowiedź Rivit, 24.12.2018 13:44

test

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukas6661

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.12.2018 23:51

Witam,

Pomoże ktoś dodać do tego kodu na darmowego Vipa, aby nie dublowały sie bronie tylko ta co się wybierze z menu była jedyną?

Jeśli ktoś ma AK i z menu Vip dobierze M4 to ma 2 bronie.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("VIPGunmenu", "0.1", "Ex1ne")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))
        {
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	set_task(3.0, "VipMenu", id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public VipMenu(id)
{
	new szText[555 char]
	formatex(szText, charsmax(szText), "\yVIP-Menu!")
	new VipMenu = menu_create(szText, "VipMenuHandle")
	
	formatex(szText, charsmax(szText), "\rM4A1 + Deagle.")
	menu_additem(VipMenu, szText, "1", 0)
	formatex(szText, charsmax(szText), "\rAK47 + Deagle.")
	menu_additem(VipMenu, szText, "2", 0)
	
	menu_setprop(VipMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, VipMenu, 0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public VipMenuHandle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64], access, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), iName, charsmax(iName), callback )
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1: HandleM4Menu(id)
		case 2: HandleAKMenu(id)
		case 3: HandleAwpMenu(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public HandleM4Menu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	give_item(id, "weapon_m4a1")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public HandleAKMenu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	give_item(id, "weapon_ak47")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	return PLUGIN_HANDLED
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.12.2018 09:58

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>


static const g_szWeaponNames[CSW_P90+1][] = {
	"","weapon_p228","","weapon_scout",
	"weapon_hegrenade","weapon_xm1014",
	"weapon_c4","weapon_mac10","weapon_aug",
	"weapon_smokegrenade","weapon_elite",
	"weapon_fiveseven","weapon_ump45",
	"weapon_sg550","weapon_galil",
	"weapon_famas","weapon_usp",
	"weapon_glock18","weapon_awp",
	"weapon_mp5navy","weapon_m249",
	"weapon_m3","weapon_m4a1","weapon_tmp",
	"weapon_g3sg1","weapon_flashbang","weapon_deagle",
	"weapon_sg552","weapon_ak47","","weapon_p90"
};

public plugin_init() 
{
	register_plugin("VIPGunmenu", "0.1", "Ex1ne")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))
        {
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	set_task(3.0, "VipMenu", id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public VipMenu(id)
{
	new szText[555 char]
	formatex(szText, charsmax(szText), "\yVIP-Menu!")
	new VipMenu = menu_create(szText, "VipMenuHandle")
	
	formatex(szText, charsmax(szText), "\rM4A1 + Deagle.")
	menu_additem(VipMenu, szText, "1", 0)
	formatex(szText, charsmax(szText), "\rAK47 + Deagle.")
	menu_additem(VipMenu, szText, "2", 0)
	
	menu_setprop(VipMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, VipMenu, 0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public VipMenuHandle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64], access, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), iName, charsmax(iName), callback )
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1: HandleM4Menu(id)
		case 2: HandleAKMenu(id)
		case 3: HandleAwpMenu(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public HandleM4Menu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	ham_strip_weapon(id, CSW_AK47)
	give_item(id, "weapon_m4a1")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public HandleAKMenu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	ham_strip_weapon(id, CSW_M4A1)
	give_item(id, "weapon_ak47")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	return PLUGIN_HANDLED
}


stock ham_strip_weapon(id, wId)
{
	static wEnt;
	wEnt = -1

	while ((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, wEnt, "classname", g_szWeaponNames[wId])) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}

    if(!wEnt) return

    if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt);

    if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt))
    {
		ExecuteHam(Ham_Item_Kill, wEnt);

		set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId));
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#3 lukas6661

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2018 10:57

Witam,

Nadal gracze mają po 2 bronie.


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.12.2018 13:30

A jak to wgrałeś? Skompilowałeś w wrzuciłeś? Zmieniłeś mape?


  • +
  • -
  • 0

#5 lukas6661

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2018 13:34

Tak, błąd w kompilacji "case 3: HandleAwpMenu(id)"

Po usunięciu tego się skompilowało, wgrane, mapa zmieniona i nadal dubluje bronie można mieć AK i M4 oraz deagla i np glocka


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.12.2018 13:44   Najlepsza odpowiedź

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 lukas6661

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2018 13:58

Teraz działa jak należy, dziękuję ślicznie.

Wesołych :)


  • +
  • -
  • 0

#8 lukas6661

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2019 18:06

Witam,

Dałbyś rade jeszcze przerobić ten plugin aby menu z broniami pokazywał od 3 rundy?


  • +
  • -
  • 0

#9 lukas6661

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2019 12:11

Witam,

Dałbyś rade jeszcze przerobić ten plugin aby menu z broniami pokazywał od 3 rundy?

oraz jak jest to możliwe, aby menu znikało po 10 sekundach.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych