public sayHandle(msgId, msgDest, msgEnt)
{
new index = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(index))
return PLUGIN_CONTINUE;
new chatString[2][192];
get_msg_arg_string(2, chatString[0], charsmax(chatString[]));
if(equal(chatString[0], "#Cstrike_Chat_All"))
{
get_msg_arg_string(4, chatString[0], charsmax(chatString[]));
set_msg_arg_string(4, "");
formatex(chatString[1], charsmax(chatString[]), "^x04[%i Lv.]^x03 %s^x01 : %s", userLevel[index] + 1, userName[index], chatString[0]);
}
else
formatex(chatString[1], charsmax(chatString[]), "^x04[%i Lv.]^x01 %s", userLevel[index] + 1, chatString[0]);
set_msg_arg_string(2, chatString[1]);
if(containi(chatString[0], lookupCommand) > -1)
showPlayerInfo(index, getPlayerByName(index, chatString[0][strlen(lookupCommand)]));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public showPlayerInfo(index, target)
if(is_user_connected(target))
ColorChat(index, RED, "%s^x01 Gracz ^x04%s^x01 jest na poziomie^x04 %i^x01 [^x04%s^x01 - ^x04%i^x01/^x04%i^x01]. Wygral ^x04%i^x01 razy. Status VIP:^x04 %s^x01.", chatPrefix, userName[target], userLevel[target] + 1, customWeaponNames[userLevel[target]], userKills[target], weaponsData[userLevel[target]][1], userWins[target], get_user_flags(target) & VIP_FLAG ? "VIP" : "Brak");
else if(target == -1)
ColorChat(index, RED, "%s^x01 Wiecej niz jeden gracz pasuje do podanego nicku.", chatPrefix);
else
ColorChat(index, RED, "%s^x01 Gracz o tym nicku nie zostal znaleziony.", chatPrefix);
funckja getPlayerByName jest zastąpieniem cmd_target. Zwróci indeks znalezionego gracza, -2 przy errorze (parametrów), -1 jesli znajdzie więcej niż jednego gracza.