Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sterta pytań; podwajanie się wiadomości say, grenade release, numerki w menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 121
Super Hero

  • Postów:2 073
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.12.2018 03:26

Mając taki kod:

Spoiler

 

w rezultacie otrzymuję:

  • Będąc jedyną osobą na serwerze: 
    [GUN GAME] Gracz aSior jest na poziomie 1 [Glock - 0/2]. Wygral 4 razy. Status VIP: VIP.
    
  • 2 osoby na serwerze (nie sprawdzałem z więcej niż 2): 
    [GUN GAME] Gracz aSior jest na poziomie 1 [Glock - 0/2]. Wygral 4 razy. Status VIP: VIP.
    [GUN GAME] Gracz aSior jest na poziomie 1 [Glock - 0/2]. Wygral 4 razy. Status VIP: VIP.

 

 

2. Wykrywanie rzucenia granatu (bez operacji na modelach ani dźwięku), nie wyciągnięcia zawleczki (tak, jak jest to w primaryAttack z kanapki).

3. Usunięcie 1/x, gdzie x = ilośc stron menu. Dodatkowo usunięcie cyferek przy itemach menu. Nie chcę używać starego typu menu.


Użytkownik aSiorr edytował ten post 19.12.2018 18:10

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 19.12.2018 10:20

Może piszesz po pamięci? :/

charsmax(chatString[])

Nie jestem pewny czy to dobrze zadziała dla tablic 2D. Ale spróbuj dać na 191 na sztywno :X

 

Też swego czasu miałem jakiś problem z dublowaniem wiadomości...

Nie pamiętam już co i jak, ale chyba zerowałem 4 parametr, żeby się tego pozbyć (było dawno temu więc moge sie mylic)

public MsgSayText(iMsgId, iMsgType, id)
{
	if(get_msg_args() != 4) return PLUGIN_CONTINUE;

	static s_iMessage[192], s_iText[192], id;
	id = get_msg_arg_int(1);
	get_msg_arg_string(2, s_iMessage, 191);
	get_msg_arg_string(4, s_iText, 191);
	
	format_message(s_iMessage, s_iText, id); //cuda na kiju z kolorami itp
	set_msg_arg_string(4, "");
	set_msg_arg_string(2, s_iMessage);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

PS wydaje mi sie ze static chatString byłby lepszy w tym miejscu.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 121
Super Hero

  • Postów:2 073
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.12.2018 17:46

Wszystko z prefiksem działa dobrze. Charsmax działa dobrze, nie nadpisuję pamięci. Tak zapisuje się wielkość tablic 2D+ w charsmaxie. Wyświetla się zawsze jednorazowo, natomiast output z funkcji showPlayerInfo już podwójnie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 20.12.2018 23:22

W sumie to aż podebuguje sobie na świętach.

 

Mógłbyś dostarczyć jeszcze te parametry? msgId, msgDest, msgEnt

W sensie czy się roznia w tych 2 wiadomościach zdublowanych 


  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 121
Super Hero

  • Postów:2 073
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.12.2018 00:32

@up

Problem rozwiązany. Zwyczajnie w świecie sayHandle jest wysyłany do każdego gracza z osobna, więc patrzeć można na to tak jak na pętlę, która wykonuje się {ilosc graczy} razy, więc jeśli miałem 2 graczy, to 2 razy się wysyłała. Rozwiązane zostało to przez register_clcmd("say" i pobranie argumentów z tekstu, potem podzielenie go na odpowiednie części i przystosowanie wiadomości do funkcji showPlayerInfo.

 

Problem z granatami nie mógł czekać, więc zrobiłem to na podstawie setModel od fakemety, używałem damagetime i próbkowania nazwy modelu.

 

Zostaje pytanie co do menu.

 

Korzystając z okazji jakiegokolwiek zainteresowania tematem od razu zapytam tutaj, nie będę tworzył kolejnego; co powiecie o odtwarzaniu dźwięku?

Napisałem sobie taką funkcję;

 

Spoiler

Użytkownik aSiorr edytował ten post 21.12.2018 00:38

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych