Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak wykryć wybuch granatu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.12.2018 21:29

Potrzebuję rejestrować wybuch (a najlepiej sam rzut, nie wyciąganie zawleczki) granatu.

Używam aktualnie

Ham_Weapon_PrimaryAttack

i efekt jest taki, że wyciąganie zawleczki wywołuje ten event - tym samym przeszkadza mi to w tasku, który się wykonywać powinien po rzucie.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.12.2018 21:45

Możesz łapać radio, jak typek krzyczy


  • +
  • -
  • 1

#3 Robiin

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 053
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.12.2018 22:13

Okej, w ostateczności użyję tego. Jakieś inne sugestie?

 

Btw. Można wł/wył ączać pluginy metamoda w locie? Jeden z nich ma taki status:

[ 5] RoundEndBlock RUN - roundendblock_mm v1.0 ini ANY ANY 

i niezbyt chce współpracować, bo nie ładuje np. cvarów.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 09.12.2018 22:21

https://amxx.pl/doku...5/grenade-throw

 

To nie styknie?

register_forward( FM_SetModel, "fw_SetModel", 1 );

public fw_SetModel( entity, const model[ ] )

Przez to nie złapie  też momentu wyrzutu?

 

 

 

co do metamoda

meta load file/path.so

meta unload 1 //1 id pluginu z meta list

  • +
  • -
  • 1

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.12.2018 02:12

a próbowałeś Ham_Item_Deploy z tym granatem?
ewentualnie z tego co pamietam bylo chyba w csx coś takiego jak grenade_throw 


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 24.12.2018 09:47


https://amxx.pl/doku...5/grenade-throw

 

 


a próbowałeś Ham_Item_Deploy z tym granatem?

 

Deploy złapie tylko moment wyciągania


  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.12.2018 13:09


Deploy złapie tylko moment wyciągania


Na pewno? dla weapon_grenade czy dla grenade? 
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 24.12.2018 13:28

Tak

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.12.2018 14:18

no to ci wykryje wyciągnięcie granatu a jak zarejestrujesz forward dla klasy grenade? 

z tym deploy to trochę strzał ale np Ham_Spawn dla grenade powinien zadziałać ewentualnie z fakemety spawn


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 24.12.2018 14:50


a jak zarejestrujesz forward dla klasy grenade

Który forward? FM_Spawn?

 

 

Tak, ham spawn powinien złapać to.

Tyle, że to zadziała chyba identycznie jakbym robił w forwardzie "FM_SetModel"

 

Nawet w module csx jest coś takiego:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.12.2018 19:25


Który forward?

 

Ham_ItemDeploy

ale whatever nie ma i tak prawdopodobnie nic lepszego niż spawn czy też grenade_throw więc nie ma sensu kombinować


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 25.12.2018 00:07

Jeżeli chcesz uzyskać precyzyjną odpowiedź, rozpisz proszę pokrótce w jakim celu chcesz przechwycić zdarzenie.
W tym momencie - jeśli korzystasz z reGameDLL - mogę śmiało zaproponować ci najoptymalniejszy sposób przechwycenia wymienionych zdarzeń. Zapoznaj się z rejestracją uchwytów dla zdarzeń RG_ThrowHeGrenade (rzut granata HE, choć w tym przypadku forward z csx powinien wystarczyć) oraz RG_CGrenade_ExplodeHeGrenade (wybuch granata HE) - wyszukaj podane stałe na tej stronie https://dev-cs.ru/am...medll_const/inc(nasza dokumentacja reApi jest wciąż w trakcie tłumaczenia). Tak na marginesie, korzystając z możliwości ReApi będziesz w stanie przechwytywać więcej zdarzeń w sposób wydajniejszy i prostszy niż w samym amxx'ie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych