Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

dodanie 1/1 z kosyproszę o dodanie klasie 1/1 z kosy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 HUNT123

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 07.12.2018 17:56

proszę o dodanie klasie 1/1 z kosy PPM, zeby nie bylo bugów 

 

Załączony plik  codclass_GOLDAssasin.sma   4,08 KB  50 Ilość pobrań
  codclass_GOLDAssasin.amxx


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 08.12.2018 16:02

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 HUNT123

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 08.12.2018 16:55

test

Nadal tylko po 65

 

* pamietam ze kiedys robilem przez :

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

i dobrze dzialało ale nie pamiętam jak to było ...


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 08.12.2018 18:14

test

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 HUNT123

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ok. Lublina
Offline

Napisano 08.12.2018 18:29

test

Jednak zle skomplikowalem ten 1 i działa :) ++

a teraz tez działa tylko na lewym i prawym przycisku myszy :/

 

mógłbyś wyjaśnić jak zrobiłeś żeby wiedzieć nastepnym razem?


  • +
  • -
  • 0

| Szukasz pomocy?    Pisz !    GG: 61518293      |   Pomoc prywatna Odpłatna


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 08.12.2018 21:27

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_klase[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(idattacker, 373, 5), 47, 4) > 1.0)
		KillPlayer(this, idinflictor, idattacker, (1<<1))

	return HAM_IGNORED;
}

Tu jest cała magia

 

 

 

 

 

z .sma które podałem usuń te linijki (podane niżej) bo one odpowiadają za odbijanie pocisków. kopiowałem i zapomniałem usunąć

      if(ma_klase[this] && !random(7))
            cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych