Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w usunięciu rzeczy z plugina


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 wariat aka pro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 02.12.2018 22:06

Dobry , a więc używam na serwerze blockmaker 4.01 i jest w nim pełno rzeczy oraz bloków ja używam z niego 4 rzeczy czyli :

 

-platforma

-zwykly bhop

-trampolina

-teleport

 

i chciałbym usunąć większość rzeczy z niego.

 

Próbowałem usunać już same modele ale po wgraniu na serwer jest crash. Nie wiem jak to zrobić a bardzo by mi to pomogło 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 02.12.2018 22:08

  • +
  • -
  • 0

#2 wariat aka pro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 04.12.2018 17:37

A czy jest w ogóle możliwe aby usunąć takie bloki ? Ale jeśli się da dodać to dlaczego nie da się usunąć , z plugina usunąłem 

new const gszBlockModelDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_damage.mdl";
new const gszBlockModelHealer[] = "models/blockmaker/bm_block_healer.mdl";
new const gszBlockModelInvincibility[] = "models/blockmaker/bm_block_invincibility.mdl";
new const gszBlockModelStealth[] = "models/blockmaker/bm_block_stealth.mdl";
new const gszBlockModelSpeedBoost[] = "models/blockmaker/bm_block_speedboost.mdl";
new const gszBlockModelNoFallDamage[] = "models/blockmaker/bm_block_nofalldamage.mdl";
new const gszBlockModelIce[] = "models/blockmaker/bm_block_ice.mdl";
new const gszBlockModelDeath[] = "models/blockmaker/bm_block_death.mdl";
new const gszBlockModelNuke[] = "models/blockmaker/bm_block_nuke.mdl";
new const gszBlockModelCamouflage[] = "models/blockmaker/bm_block_camouflage.mdl";
new const gszBlockModelLowGravity[] = "models/blockmaker/bm_block_lowgravity.mdl";
new const gszBlockModelFire[] = "models/blockmaker/bm_block_fire.mdl";
new const gszBlockModelRandom[] = "models/blockmaker/bm_block_random.mdl";
new const gszBlockModelSlap[] = "models/blockmaker/bm_block_slap.mdl";
new const gszBlockModelHoney[] = "models/blockmaker/bm_block_honey.mdl";
new const gszBlockModelBarrierCT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_ct.mdl";
new const gszBlockModelBarrierT[] = "models/blockmaker/bm_block_barrier_t.mdl";
new const gszBlockModelBootsOfSpeed[] = "models/blockmaker/bm_block_bootsofspeed.mdl";
new const gszBlockModelGlass[] = "models/blockmaker/bm_block_glass.mdl";
new const gszBlockModelBhopNoSlow[] = "models/blockmaker/bm_block_bhop_noslow.mdl";
new const gszBlockModelAutoBhop[] = "models/blockmaker/bm_block_autobhop.mdl";

Oraz 

 
public plugin_precache()
{
	//set block models to defaults
	gszBlockModels[BM_PLATFORM] = gszBlockModelPlatform;
	gszBlockModels[BM_BHOP] = gszBlockModelBhop;
	gszBlockModels[BM_DAMAGE] = gszBlockModelDamage;
	gszBlockModels[BM_HEALER] = gszBlockModelHealer;
	gszBlockModels[BM_NOFALLDAMAGE] = gszBlockModelNoFallDamage;
	gszBlockModels[BM_ICE] = gszBlockModelIce;
	gszBlockModels[BM_TRAMPOLINE] = gszBlockModelDefault;
	gszBlockModels[BM_SPEEDBOOST] = gszBlockModelSpeedBoost;
	gszBlockModels[BM_INVINCIBILITY] = gszBlockModelInvincibility;
	gszBlockModels[BM_STEALTH] = gszBlockModelStealth;
	gszBlockModels[BM_DEATH] = gszBlockModelDeath;
	gszBlockModels[BM_NUKE] = gszBlockModelNuke;
	gszBlockModels[BM_CAMOUFLAGE] = gszBlockModelCamouflage;
	gszBlockModels[BM_LOWGRAVITY] = gszBlockModelLowGravity;
	gszBlockModels[BM_FIRE] = gszBlockModelFire;
	gszBlockModels[BM_SLAP] = gszBlockModelSlap;
	gszBlockModels[BM_RANDOM] = gszBlockModelRandom;
	gszBlockModels[BM_HONEY] = gszBlockModelHoney;
	gszBlockModels[BM_BARRIER_CT] = gszBlockModelBarrierCT;
	gszBlockModels[BM_BARRIER_T] = gszBlockModelBarrierT;
	gszBlockModels[BM_BOOTSOFSPEED] = gszBlockModelBootsOfSpeed;
	gszBlockModels[BM_GLASS] = gszBlockModelGlass;
	gszBlockModels[BM_BHOP_NOSLOW] = gszBlockModelBhopNoSlow;
	gszBlockModels[BM_AUTO_BHOP] = gszBlockModelAutoBhop;

I plugin sie kompiluje  ,  ale serwer off podam jeszcze co mi pisze w konsoli 

Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string ''
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_precache_model_I: Bad string ''

/home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 66: 23966 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS

  • +
  • -
  • 0

#3 Toldi

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:549
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 04.12.2018 18:19

Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		if(gszBlockModels[i][0])
			precache_model(gszBlockModels[i]);
			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}

  • +
  • -
  • 1

#4 wariat aka pro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 04.12.2018 19:29

 

 

 

 

Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		if(gszBlockModels[i][0])
			precache_model(gszBlockModels[i]);
			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}

 

 

 

Dalej ten sam komunkat w konsoli :(


  • +
  • -
  • 0

#5 wariat aka pro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 04.12.2018 19:31

 

 

 

 

Zmień pętlę na te i sprawdź. Bo gdy obiekty w gszBlockModels się już skończą a pętli zostanie jeszcze kilka obrotów to będzie precachowac pustego stringa "" bo index w zmiennej gszBlockModels nie zawiera już żadnej ścieżki modelu. Ewentualnie w 254 linijce zmniejszyć wartość gBlockMax.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		if(gszBlockModels[i][0])
			precache_model(gszBlockModels[i]);
			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}

 

 

 

Dalej ten sam komunkat w konsoli :( po usunięciu bloków w lini 254 powoduję że pewnie muszę usuwać wszystko z nimi związane bo wychodzą mi errory spróbuję i powiem czy się udało. 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 04.12.2018 19:32

  • +
  • -
  • 0

#6 Toldi

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:549
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 04.12.2018 19:56

Chodziło mi o to żeby zmniejszyć wartość zmiennej w 254 linijce a nie ją usuwać. Spróbuj jeszcze tego.

for (new i = 0; i < gBlockMax; ++i)
	{
                if(!gszBlockModels[i][0]) continue;
		//get filenames for the small and large blocks based on normal block name
		setBlockModelNameSmall(szBlockModelSmall, gszBlockModels[i], 256);
		setBlockModelNameLarge(szBlockModelLarge, gszBlockModels[i], 256);
		
		
		precache_model(gszBlockModels[i]);			
		precache_model(szBlockModelSmall);
		precache_model(szBlockModelLarge);
	}

  • +
  • -
  • 1

#7 wariat aka pro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 04.12.2018 20:18

Wielkie dzięki działa :) Propsy dla CB . 

Ale dziwne bo trampolina nie działa

 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 04.12.2018 20:18

  • +
  • -
  • 0

#8 Toldi

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:549
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 04.12.2018 20:25

A przed tą edycją działała?? Co nie działa? Model czy po prostu jej działanie?


  • +
  • -
  • 0

#9 wariat aka pro

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 04.12.2018 20:37

teraz jak wybiore platforme czy platforme bhop to sie pojawia a jak chce postawić jakiś blok co nei ma lub trampoline to crash serwa 


  • +
  • -
  • 0

#10 Toldi

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:549
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 04.12.2018 20:52

Rozumiem że nie usunąłeś zmiennej w której przechowywana była lokalizacja trampoliny itd.? Możesz też dać precache tych modeli po za pętla.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych