Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

po wygranej rundzie każdy dostaje nóż, zapobieganie respkilla


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dissu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 23.11.2018 22:45

cześć, szukam pluginy który działa tak - gdy tt/ct wygra runde każdy żywy gracz dostaje nóż, jest to plugin na paintballa, zapobiega on tzn. "respkilla" miałem go kiedyś, ale niestety nie pamiętam jak się on nazywał.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.11.2018 00:44

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/"

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR);
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}

public Koniec_Rundy()
	for(new i=1; i <= 32; i++)
		if(is_user_alive(i))
			strip_user_weapons(i),
			give_item(i, "weapon_knife");

Plugin ten nie zapobiegnie resp killowi. Można wystrzelić kulki, będą one leciały w stronę respa, runda się skończy, a zanim dolecą zacznie się nowa.

 

Aby usunąć kulki pod koniec rundy, użyj tego kodu:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/"

new const paintBallEntityClassName[] = "classname_kulki";

public plugin_init()
{
	register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR);
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End");
}

public Koniec_Rundy()
{
	new paintBall = -1;

	while((paintBall = fm_find_ent_by_class(paintBall, paintBallEntityClassName)))
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, paintBall);
}

Oczywiście odpowiednio zmieniając classname w conscie.

 

Połącz obydwa pluginy, żeby uzyskać efekt, na którym Ci zależało.


Użytkownik aSiorr edytował ten post 24.11.2018 00:52

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Legion.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:126
Offline

Napisano 24.11.2018 18:38

proszę, mam u siebie na paintballu i działa fajnie

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych