Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem mam z vip


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Remik

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:336
  • Imię:Remigiusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 01.11.2018 16:43

Jak dodać modele dla vip w tym kodzie sma 

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <StripWeapons>

#define is_user_vip(%1) (get_user_flags(%1)&ADMIN_LEVEL_H)

new const g_iMaxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };

new bool:g_bVipPrzywitany[33], g_iSkoki[33];

new g_iIloscRund;
new g_iIloscSlotow;
public plugin_init() {
    register_plugin("VIP", "1.0.0", "d0naciak.pl");
    
    register_logevent("ev_PoczatekGry", 2, "1=Game_Commencing");
    register_logevent("ev_KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
    
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_Smierc_Post", 1);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_Odrodzenie_Post", 1);
    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart");
    
    register_message(get_user_msgid("SayText"),"msg_SayText");
    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "msg_ScoreAttrib");
    
    register_clcmd("jointeam", "cmd_WybierzTeam");
    register_clcmd("say /vip", "cmd_VipInfo");
    register_clcmd("say /vips", "cmd_VipyOnline");
    g_iIloscSlotow = get_maxplayers();
}

public client_connect(id) {
    g_bVipPrzywitany[id] = false;
}

public ev_PoczatekGry() {
    g_iIloscRund = 0;
}

public ev_KoniecRundy() {
    g_iIloscRund ++;
    
    for(new i = 1; i <= g_iIloscSlotow; i++) {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_vip(i)) {
            continue;
        }
        
        cs_set_user_money(i, cs_get_user_money(i) + 150);
    }
}

public fw_Smierc_Post(id, iAtt, iShGb) {
    if(!is_user_connected(iAtt) || !is_user_vip(iAtt) || get_user_team(id) == get_user_team(iAtt)) {
        return HAM_IGNORED;
    }
    
    new iBonus;
    
    if(get_pdata_int(id, 75, 5) == HIT_HEAD) {
        iBonus = 600;
    } else {
        iBonus = 300;
    }
    
    cs_set_user_money(iAtt, cs_get_user_money(iAtt) + iBonus);
    
    new iBron = get_user_weapon(iAtt);
    
    if(g_iMaxClip[iBron] != -1) {
        set_user_clip(id, g_iMaxClip[iBron]);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

public bomb_planted(id) {
    if(!is_user_vip(id)) {
        return;
    }
    
    cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 300);
}

public bomb_defused(id) {
    if(!is_user_vip(id)) {
        return;
    }
    
    cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 300);
}

public fw_Odrodzenie_Post(id) {
    if(!is_user_vip(id)) {
        return;
    }
    
    new iTeam = get_user_team(id);
    
    if(!(1 <= iTeam <= 2) || !is_user_alive(id)) {
        return;
    }
    
    if(g_iIloscRund >= 3) {
        MenuBroni(id);
    }
    
    set_user_health(id, 105);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    
    cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
    
    if(iTeam == 2) {
        cs_set_user_defuse(id, 1);
    }
}

MenuBroni(id) {
    new iMenu = menu_create("Wybierz bron", "MenuBroni_Handler");
    
    menu_additem(iMenu, "M4A1 + Deagle");
    menu_additem(iMenu, "AK47 + Deagle");
    menu_additem(iMenu, "FAMAS + Deagle");
    menu_additem(iMenu, "AWP + Deagle");
    
    menu_display(id, iMenu);
}

public MenuBroni_Handler(id, iMenu, iItem) {
    if(!is_user_alive(id) || iItem == MENU_EXIT) {
        menu_destroy(iMenu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(iItem < 0) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    StripWeapons(id, Primary);
    StripWeapons(id, Secondary);
    
    give_item(id, "weapon_deagle");
    cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
    
    switch(iItem) {
        case 0: {
            give_item(id, "weapon_m4a1");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
        }
        
        case 1: {
            give_item(id, "weapon_ak47");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
        }
        
        case 2: {
            give_item(id, "weapon_famas");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
        }
        
        case 3: {
            give_item(id, "weapon_awp");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
        }
    }
    
    menu_destroy(iMenu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public fw_CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_vip(id))
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && g_iSkoki[id])
    {
        g_iSkoki[id]--;

        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        g_iSkoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public msg_SayText(msgId,msgDest,msgEnt){    
    
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id) || !is_user_vip(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64];
    formatex(szPrefix, 63, "^x04(~~VIP~~)");
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treĹÄ wysĹanej wiadomoĹci
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerowaÄ, gdyĹź gra wykorzysta wiadomoĹÄ podwĂłjnie co moĹźe skutkowaÄ crash'em 191+ znakĂłw.
        
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public msg_ScoreAttrib(){
    new id=get_msg_arg_int(1);
    if(is_user_alive(id) && is_user_vip(id)){
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
    }
}

public cmd_WybierzTeam(id) {
    if(is_user_vip(id) && !g_bVipPrzywitany[id]) {
        new szNick[32];
        
        get_user_name(id, szNick, 31);
        
        set_hudmessage(42, 127, 255, 0.05, 0.25, 0, 6.0, 6.0, 0.8, 0.8, -1);
        show_hudmessage(id, "VIP %s wszedl na serwer!", szNick);
        
        g_bVipPrzywitany[id] = true;
    }
}

public cmd_VipInfo(id) {
    show_motd(id, "vip.txt", "Opis VIPa");
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public cmd_VipyOnline(id) {
    new szNick[32], szWiadomosc[512], iLen;
    
    iLen = formatex(szWiadomosc, 511, "\yVIPy Online:^n");
    
    for(new i = 1; i <= g_iIloscSlotow; i++) {
        if(!is_user_connected(i) || !is_user_vip(i)) {
            continue;
        }
        
        get_user_name(i, szNick, 31);
        iLen += formatex(szWiadomosc[iLen], 511 - iLen, "\r* \w%s^n", szNick);
    }
    
    if(!strlen(szNick)) {
        iLen += formatex(szWiadomosc[iLen], 511 - iLen, "\rnie ma zadnego VIPa!");
    }
    
    show_menu(id, 1023, szWiadomosc);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Remik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:336
  • Imię:Remigiusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 03.11.2018 11:52

pomoże ktoś ???


  • +
  • -
  • 0

#3 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.11.2018 12:20

Daj to w Kod (taki znaczek <>) bo ciężko się to czyta. Jaki model? Postaci, broni?


  • +
  • -
  • 1

#4 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.11.2018 17:27

...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Remik

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:336
  • Imię:Remigiusz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 03.11.2018 20:08

...

po wgraniu na tip top sprawdziłęm 2 razy pokazuje w consoli Error: could not load file models/player/models/vip/vipct/vipct.mdl/models/vip/vipct/vipct


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych