Zamien cały: public PrzydzielPunkty(id) Na
public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), limit_inteligencji);
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), limit_zdrowia);
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r%d \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), limit_wytrzymalosci);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), limit_kondycji);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}