Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Dodanie frakcji do opisu klas oraz limitu statystyk

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sNaxu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Sebastian
Offline

Napisano 24.10.2018 17:15

Potrzebuję, aby ktoś przerobił Mi silnik CoD'a tak, żeby pojawiły się w nim:

- Frakcje po wpisaniu /klasy sposobem cypisa -czytanie z cod_frakcje.ini(aktualnie jest tylko gdy wpisze się /klasa)

- Dodanie limitu statystyk widocznego jak na tym ss:

ixDAPeM.png

 

Mój edytowany silnik cod'a:Załączony plik  QTM_CodMod.sma   41,66 KB  48 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

 


  • +
  • -
  • 0

#2 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 24.10.2018 20:27

Test:

Jak chcesz Cvary to jutro mg zrobić ;)

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 24.10.2018 20:31

  • +
  • -
  • 1

#3 sNaxu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Sebastian
Offline

Napisano 24.10.2018 20:36

Test:

Jak chcesz Cvary to jutro mg zrobić ;)

Prawie się udało - błąd z limitem

26i8qq1.png


  • +
  • -
  • 0

#4 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 24.10.2018 20:45

Zamien cały: public PrzydzielPunkty(id) Na

 

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), limit_inteligencji);
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), limit_zdrowia);
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i\y/\r%d \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), limit_wytrzymalosci);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i\y/\r%d \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), limit_kondycji);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}


  • +
  • -
  • 1

#5 sNaxu

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Sebastian
Offline

Napisano 24.10.2018 21:24

Dzięki wielkie, wszystko działa teraz bez zarzutów.

Można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych