Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pb all bronie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.10.2018 18:07

Witam bawię się z silnikiem pb i natknąłem się na pewien problem mianowicie przy dodaniu innej broni wywala serwer

 

Błąd

L 10/20/2018 - 19:03:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 10/20/2018 - 19:03:16: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/20/2018 - 19:03:16: [AMXX] [0] paintballgun (1) (3).sma::ham_primaryattack (line 206)
L 10/20/2018 - 19:03:16: FATAL ERROR (shutting down): New message started when msg '35' has not been sent yet
FATAL ERROR (shutting down): New message started when msg '35' has not been sent yet

public ham_primaryattack

 

public ham_primaryattack(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
new my_pbgun = user_has_pbgun(id);


if(my_pbgun)
{
new ammo = cs_get_weapon_ammo(ent);
if(ammo)
{
new Float:gametime = get_gametime(), Float:g_speed;


if(my_pbgun == 1)
g_speed = get_pcvar_float(cvar[SPEED]);
else
g_speed = (my_pbgun == 2)? get_pcvar_float(cvar[SPEED]) * 2.0: get_pcvar_float(cvar[SPEED]) * 3.0;


if(gametime - lastshot[id] > g_speed && (is_user_bot(id) || nextattack[id] < 0.0) && !freezetime)
{
if(paint_fire(id))
{
lastshot[id] = gametime;
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo - 1);
set_pev(id, pev_punchangle, Float:{-0.5, 0.0, 0.0});
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id);
write_byte(g_shot_anim[my_pbgun]);
write_byte(0);
message_end();
if(get_pcvar_num(cvar[SOUND]))
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pbg.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
}
}
return HAM_SUPERCEDE;
}

a dokładnie chodzi o linijkę 

write_byte(g_shot_anim[my_pbgun]);

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.10.2018 17:09

ktoś coś?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych