Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

[ROZWIĄZANE] Obrazenia w silniku cod'a

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 23.09.2018 10:12

Więc dodałem obrazenia od DarkGL'a i zedytowałem tak aby było można je dodawać klasie oraz perkom, jednak punkty dodawane klasie lub przez perk nie zadają dodatkowych obrazen. Natomiast te przydzielone przez poziom gracza już tak.
 
codmod.inc

Spoiler

 

Czegoś tu brakuje czy coś żle zrobiłem ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.09.2018 13:01

Z jakiego tutorialu korzystałeś ?
  • +
  • -
  • 0

#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 23.09.2018 13:49

https://darkgl.pl/20...tyka-obrazenia/


  • +
  • -
  • 0

#4 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 27.09.2018 19:54

Zakładam, że brakuje czegoś tu:

public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

Tylko nwm czego :(


  • +
  • -
  • 0

#5 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 27.09.2018 21:43

Linia 380:
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))
~>
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker]+bonusowe_obrazenia_gracza[idattacker])*0.003))
Dodałeś samemu natyw, który zwiększa obrażenia bonusowe. Tutorial Dark'a opisuje zbiór zmian, które nie przewidują użycia tego natywu w innych pluginach, dlatego wymagane jest uwzględnienie dodanej przez Ciebie zmiennej w obliczeniach obrażeń.

Użytkownik _McHappy edytował ten post 27.09.2018 21:44

  • +
  • -
  • 1

#6 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 28.09.2018 14:16

Statystki dodane przez perk już działają, ale to od klasy nadal nie :(


  • +
  • -
  • 0

#7 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 28.09.2018 22:26

Zapomniałem o domyślnych statystykach klasy - podmień ww linijkę na tę:
damage += (damage * (float(obrazenia_gracza[idattacker]+bonusowe_obrazenia_gracza[idattacker]+obrazenia_klas[klasa_gracza[idattacker]])*0.003))

Użytkownik _McHappy edytował ten post 28.09.2018 22:28

  • +
  • -
  • 2

#8 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 29.09.2018 11:54

Ogarnąłem szybciej, ale Dzięki :D


Użytkownik SP3D! edytował ten post 29.09.2018 11:55

  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2018 12:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych