Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[ROZWIĄZANE] Messagemode w SM

cs:go

Najlepsza odpowiedź MAGNET, 07.09.2018 23:00

Nie ma messagemode. Musisz po prostu łapać say i na końcu zwracać Plugin_Stop lub Handled:
 
 

RegConsoleCmd("say", ProcessChat);

RegConsoleCmd("say_team", ProcessChat);
 
public Action ProcessChatIf(int client, int args)
{
    char ArgsBuffer[1024];
    char BufferForOneArg[128];

    

    // retrieving all the arguments and concatenating them as one

    for (int i = 1; i < args+1;i++)

    {

            GetCmdArg(i, BufferForOneArg, 127);

            

            StrCat(ArgsBuffer, 1023, BufferForOneArg);

            if(!isTheLastArgument(i, args))    StrCat(ArgsBuffer, 1023, " ");

    }

    

    PrintToChat(client, "Entered value: %s", ArgsBuffer);
    
    return Plugin_Stop;
}
public int isTheLastArgument(int i, int args)
{
	return i == args;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:804
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 07.09.2018 14:06

Jak w temacie, czy istnieje (odpowiednik) messagemode w SourceMod ? Jeśli tak, to jak go obsłużyć ? Jeśli nie to jaka jest alternatywa ? Obsługa przez nasłuchiwanie chatu ?

Chce uzyskać efekt gdzie otworzę graczowi specjalne okno z chatem, którego wiadomość odbiorę w konkretnej funkcji, a sama wiadomość nie pokaże się reszcie graczy.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 654
Wszechmogący

  • Postów:1 532
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.09.2018 23:00   Najlepsza odpowiedź

Nie ma messagemode. Musisz po prostu łapać say i na końcu zwracać Plugin_Stop lub Handled:
 
 
RegConsoleCmd("say", ProcessChat);

RegConsoleCmd("say_team", ProcessChat);
 
public Action ProcessChatIf(int client, int args)
{
    char ArgsBuffer[1024];
    char BufferForOneArg[128];

    

    // retrieving all the arguments and concatenating them as one

    for (int i = 1; i < args+1;i++)

    {

            GetCmdArg(i, BufferForOneArg, 127);

            

            StrCat(ArgsBuffer, 1023, BufferForOneArg);

            if(!isTheLastArgument(i, args))    StrCat(ArgsBuffer, 1023, " ");

    }

    

    PrintToChat(client, "Entered value: %s", ArgsBuffer);
    
    return Plugin_Stop;
}
public int isTheLastArgument(int i, int args)
{
	return i == args;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Ogen Dogen

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:804
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 07.09.2018 23:41

Nie ma messagemode. Musisz po prostu łapać say i na końcu zwracać Plugin_Stop lub Handled:
 
 

RegConsoleCmd("say", ProcessChat);

RegConsoleCmd("say_team", ProcessChat);
 
public Action ProcessChatIf(int client, int args)
{
    char ArgsBuffer[1024];
    char BufferForOneArg[128];

    

    // retrieving all the arguments and concatenating them as one

    for (int i = 1; i < args+1;i++)

    {

            GetCmdArg(i, BufferForOneArg, 127);

            

            StrCat(ArgsBuffer, 1023, BufferForOneArg);

            if(!isTheLastArgument(i, args))    StrCat(ArgsBuffer, 1023, " ");

    }

    

    PrintToChat(client, "Entered value: %s", ArgsBuffer);
    
    return Plugin_Stop;
}
public int isTheLastArgument(int i, int args)
{
	return i == args;
}

 

Tak czułem, że na tym się skończy. A co jeśli chce obsłużyć kilka komend ? Muszę w jednej funkcji rozpisać if'y czy można to zrobić w bardziej elegancki sposób ? (w amxx bym zrobił X registerów w plugin_init)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 654
Wszechmogący

  • Postów:1 532
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 08.09.2018 08:29

możesz spokojnie robić X registerów


  • +
  • -
  • 1

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 654
Wszechmogący

  • Postów:1 532
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 13.09.2018 14:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych